רעיונות לבת מצווה שאתם חייבים להכיר

תוכן עניינים

הכנות לאירוע הבת מצווה

הילדה שלנו גדלה בקצב מסחרר, אך יש אירוע אחד בשנה בו אנחנו נחגוג את הגדילה שלה בצורה מיוחדת: בת מצווה. מאחר ומדובר באירוע שקורה רק פעם בחיים, נרצה שהיא לא תקצה לשכוח את האירוע המיוחד, ונצטרך להתכונן אליו כראוי. 

לשמחתנו, יש נוסחה מנצחת לאירוע שכזה והיא מתחילה עם הגדרת סוג האירוע שנרצה לעשות, הצבת תקציב מסודר, אוכל לאירוע ובחירת פעילות מגניבה שתלהיב את חברותיה. אם מדובר בעונת הקיץ, אחת הפעילויות הכי פופולריות היא בת מצווה בבריכה.

אילו סוגי אטרקציות יש לבת מצווה בבריכה?

בחירת סוג האירוע היא הדבר הכי חשוב ונועדה לשקף את תחביביו של כלת בת המצווה. יש כאלו שירצו לעשות משהו מסוים יותר כמו אירוע קונספט בסגנון כלשהו, יש מי שירצו לעשות מסיבת בריכה פשוטה. בכל מקרה, אין כמו רגע מהנה של כל החברות של כלת האירוע בבריכה ביחד. 

האירוע תלוי קודם כל בשאלה היכן נעשה את בת המצווה. האם יש לנו גישה לבריכה שתספיק לכמות האורחים שלנו, או שנצטרך לשכור בריכה חיצונית. יש וילות שניתן להשכיר דרכן או בריכות ציבוריות גדולות שמוכנות לתת לסגור את המקום מחוץ לשעות הפעילות. 

לאחר שסגרנו מקום, ניתן להוסיף שלל פעילויות כדי להפוך את האירוע למגניב ומיוחד יותר. בין הפעילויות ניתן לעשות: השכרת תותח קצף, מגלשות מים, דוכני יריד, גימיקים ואביזרים לבריכה, מתנפחים ומסלולי אתגר למים, רשת כדורעף במים, חד קרן מתנפח, בר מתוקים, דוכן שייקים, הפעלות ומשחקי בריכה ואומגה. 

במידה ונלך גם על מתנפחים, יש מגוון רחב עבורם כך שיוכלו להיות האטרקציה המרכזית, למשל על ידי השכרת מתנפח מסוג מסלול נחש, מתקן מכשולים מאתגרים, מגלשת קצף, מגלשת כריש, כדור מים מתנפח להליכה בתוכו, גשר הרפתקאות ענקי למים, מגלשה רטובה על הדשא, בריכה מתנפחת, מתקני וואי-פאוט למים ומבוך רובי מים. 

בתוך כך, אם מדובר באירוע בריכה בוילה או בגן אירועים, ניתן להשכיר די-ג'יי, צלם וקייטרינג. מדובר באירוע שהרבה יותר מזכיר אירועים קלאסיים כמו באולם בשל התוספות המוכרות לאירוע זה, והן יתאימו באירועים הרבה יותר משפחתיים.  

מהם מחירי האטרקציות לבת מצווה בבריכה?

דבר ראשון עלינו לבחון באתרי האינטרנט של חברות בתחום הפקות האירועים לגבי מה שבחרנו מתוך כלל האפשרויות לאירוע שלנו בבריכה. אותן חברות בדרך כלל מציעות שלל חבילות ואטרקציות מיוחדות עם רעיונות לבת מצווה מקורית שיוכלו לשדרג לכם את התכנון. 

בפעילות בבריכה משתנה המחיר לפי סוג הפעילות שנביא, כאשר כל רכיב יעלה בדרך ככל החל מכמה מאות ₪ ויכול לנוע אפילו עד 2,000 ₪. במקרה של מתנפחים יהיו המחירים החל מ-300 ₪ לאחד ויכולים לנוע עד 1,500 ₪. המחיר תלוי קודם כל בגודל המתקן שנרצה והשכלול בתוכו. 

כמו כן, במידה ונרצה לסגור בריכה ציבורית לערב או לכמה שעות, הדבר יכול לנוע החל מ-2,000 ₪ ועד 4,000 ₪. אם נרצה בגן אירועים או וילה מסוימת, ניתן להשכיר את המקום תמורת שירותי הסעדה במחירים של החל מ-5,000 ₪, וחשוב לזכור שהוא משתנה בהתאם למחירי המנה עבור כל סועד. המחירים הכי זולים בבת מצווה הם כ-120 ₪ לסועד, אולם יוכלו להגיע גם ל-300 ₪ ויותר. עבור השירותים החיצוניים לאירוע זה, ניתן להשכיר צלם לאירוע יכול במחיר שנע סביב 5,000 ₪, והוא כולל הכנת בוק. מחיר די-ג'יי יעלה סביב 4,000 ₪. 

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן