מעצבים את הבית החדש שלכם? הנה כמה טיפים איך מתחילים

תוכן עניינים

עיצוב בית חדש הוא תהליך מרגש המאפשר לכם ליצור חללים המותאמים אישית לצרכים ולסגנון שלכם. יחד עם זאת, עיצוב בית עשוי להיות גם עניין מרתיע, במיוחד אם אינכם בטוחים מאיפה להתחיל. מאמר זה יספק עבורכם כמה טיפים שיסברו לכם את האוזן – אז כיצד להתחיל בעיצוב הבית החדש שלכם?

הגדירו את הסגנון שלכם

הצעד הראשון בעיצוב הבית החדש שלכם הוא הגדרת הסגנון האישי שלכם עבור הבית. מה אתם אוהבים? אילו דברים אתם לא אוהבים? מהם הצבעים המתאימים? באילו טקסטורות ודוגמאות תשתמשו? שאלות אלה יסייעו לכם ליצור תוכנית עיצוב המשקפת את הסגנון האישי שלכם עבור עיצוב הבית החדש שלכם.

"תכנית קומה" לפריסה נכונה של הבית

לאחר שאתם יודעים מהו הסגנון העיצובי עבור ביתכם החדש, הגיע הזמן ליצור "תוכנית קומה" עבור הבית, במילים אחרות, תוכנית זו תסייע לכם לדמיין את פריסת הבית שלכם כך שתוכלו להבטיח פונקציונליות ויעילות. בעת יצירת תוכנית זו עליכם לקחת בחשבון את הגודל והמיקום של כל אחד מחדרי הבית.

בחירת הגימורים ברחבי הבית שלכם

השלב הבא אליו תגיעו בעיצוב הבית החדש שלכם הוא בחירת הגימורים ברחבי הבית שלכם. זה כולל מגוון דברים, כמו למשל אריחים, ריצוף, משטחים ופלטת צבעים. שלב זה הוא גם הזמן הכי טוב לשקול את התקציב שלכם ולבחור לדוגמה גימורים שהם מסוגננים מצד אחד אבל במחיר נוח לכיס מצד שני.

תכננו את התאורה הביתית שלכם

תאורה היא היבט חשוב בעיצוב חלל הבית על כל חדריו. תאורה עשויה להשפיע על אווירת החדרים, כמו גם על הפונקציונליות שלהם. כאשר מתכננים את תאורת הבית, עליכם לקחת בחשבון את האור הטבעי בכל חדר וחדר ואת סוג התאורה בה תרצו להשתמש בהתאם לכך. נסו לחשוב על החללים בבית בהם תרצו להשתמש בתאורה בהירה, כמו למשל במטבח, או למשל תאורת דגש עבור אזורים בהם אתם רוצים ליצור אווירה נעימה, כמו למשל בסלון הבית שלכם.

טאץ' אחרון – הוסיפו את הגימור

כל הרכיבים הבסיסיים נמצאים כבר במקום? נהדר, השלב הבא בעיצוב הבית החדש שלכם הוא הוספת הגימור – זה כולל דברים כמו למשל יצירות אמנות, רהיטים ואביזרים. זה זמן נהדר לשקול את הסגנון ולבחור פריטים שמשקפים את האישיות, הטעם והסגנון העיצובי שהגדרתם לביתכם.

טיפים נוספים לעיצוב הבית שלכם –

פלטה נייטרלית

כאשר אתם ניגשים לעיצוב הבית החדש שלכם עדיף להתחיל עם פלטה נייטרלית, שכן הדבר מאפשר לכם להוסיף בקלות יתרה דפוס ונקודות צבע דרך אביזרים.

חישבו מראש על מקומות אחסון

אחסון מהווה שיקול חשוב מאוד בעת עיצוב ביתכם החדש, מומלץ לתכנן ולהוסיף מגוון מקומות אחסון בכלל חדרי הבית, כולל ארונות ומדפים.

מומלץ להשקיע בריהוט איכותי עבור ביתכם החדש

תחשבו לטווח הארוך, שכן השקעה בריהוט איכותי היא מהלך נבון. לא רק שהם יחזיקו מעמד זמן רב יותר, אלא גם יגרמו לביתכם להיראות יוקרתי יותר. ריהוט איכותי נשמר טוב יותר לטווח ארוך ועשוי לאפשר לכם ליהנות ממנו בראש שקט.

חדר השירותים והאמבטיה בביתכם

לעיתים קרובות יש נטייה להזניח את חדר השירוקלחת / שירותים והמקלחת בעת עיצוב הבית. יחד עם זאת, הם לא פחות חשובים מכל חדר אחר – מומלץ לבחור בגימורים ומתקנים פונקציונליים ומסוגננים, לצד שילוב של פתרונות אחסון לנוחות מירבית.

מחפשים השראה?

ניתן למצוא מגוון השראות לעיצוב הבית, בין אם ע"י חיפוש במנועי החיפוש המגוונים, בין אם בחיפוש באינסטגרם או אפילו ברחבי ה-Pinterest. מעצבים את הבית שלכם? אל תפספסו הזדמנויות לחיפוש השראות קטנות.

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן