צבעים למקלחת – איך מוסיפים חיים?

תוכן עניינים

רוצים להכניס חיים חדשים ויפים יותר, למקלחת שלכם? היום אנו בעניין של צבעים וחיים חדשים. והאמת היא שלא חייבים לשפץ באלפי שקלים בכדי שהמקלחת שלכם תיראה הרבה יותר טוב. אם אתם רוצים יותר, בתקציב נוח ובלי להתאמץ, אלה הדרכים שתוסיפו צבע למקלחת וחיים חדשים ויותר מעוצבים. 

אקססוריז שמכניסים חיים 

אפשר לחדש את האמבטיה ללא קושי, כאשר משתמשים באקסוסוריז הנכונים. לדוגמא, בוחרים שטיחון אמבטיה מרהיב, עדכני ומלא צבע וחיים. קודם כל, השטיחונים הללו שומרים על הבטיחות בכל רחצה. בנוסף, הם אטרקטיביים ויש להם השפעה עיצובית ניכרת ונעימה. בנוסף, כדאי להחליף את וילון האמבטיה הישן שכבר איבד את הצבע. בחרו סגנון עדכני, שמדבר אליכם. זה יכול להיות סגנון מעודן או דרמטי, מרובה צבעים או רגוע ושליו. 

לצבוע לבד – יוצרים אווירה במחיר נוח 

כשרוצים לחדש מבלי להוציא כסף רב, אפשר לצבוע את חדר הרחצה לבד. כל מה שצריך זה צבעים איכותיים, רולר או מברשות, קצת זמן וכמובן לבחור את הצבע המתאים. ניתן להיעזר במדריכים מפורטים לצביעה נכונה, ואלה הדגשים העיקריים: רצוי להשתמש קודם לכן בפריימר, לפני הצביעה. צבעו בשתי שכבות לפחות, עם ייבוש בין כל שכבה. ניתן להשתמש בצבעים מיוחדים נגד עובש, שמותאמים מאוד לחדרי רחצה. מומלץ לבחור צבעים רגועים ונעימים ולא לבחור משהו דרמטי יותר מדי (אלא גם כן אתם מאוד אוהבים להעז בעיצוב ייחודי, ומרגישים שזה מאוד יתאים לכם). 

מדבקות שמביאות עיצוב 

בשנים האחרונות החלו אנשים לגלות את המדבקות לעיצוב הבית. ישנן מדבקות ייחודיות, שמתאימות לחדרי רחצה, מקלחות וחדרים רטובים. את המדבקות הללו אפשר להדביק לבד, על גבי קרמיקות או אריחי אמבטיה. המטרה היא לשנות את העיצוב ולהרגיש כאילו שיפצתם את כל החדר, מבלי באמת להזמין איש מקצוע שהסיר את כל הקרמיקות והתקין קרמיקות חדשות. היתרון של המדבקות הללו, מלבד המחיר הנוח, זה שניתן בכל פרק זמן מסוים להסיר אותן ולהחליף בדגם אחר. זה מעולה לאנשים שאוהבים שינויי עיצוב. כך אפשר לחדש ולסגנן, תוך זמן קצר ולא יקר! 

Woman choosing new bath mat to home in household store.

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן