פלייסטיישן 5 או אקס בוקס?

תוכן עניינים

מחשב כבר מזמן הוא לא המכשיר האידיאלי לשחק בו משחקים. יש כאלה שעדיין מעדיפים לשחק במחשב, אך השיקולים הפכו להיות אחרים. הדרך הכי טובה לשחק במשחקים היא על ידי שימוש בקונסולות משחק. הקונסולות מאפשרות חווית משחק אידיאלית, כאשר עומדים על הפרק המון משחקים מיוחדים. בין קונסולות המשחק השונות תמיד ישנה את ההתלבטות בין פלייסטיישן 5 או אקס בוקס. איזה קונסולת משחק תהיה האידיאלית בשבילכם? שאלה שאין לה תשובה חד משמעית כי כל אחד יעדיף קונסולה אחרת. אך עדיין יהיה ניתן לכוון אתכם כל הדרך לבחירה מוצלחת של הקונסולה המושלמת לכם.

האם אתם רגילים לקונסולה מסוימת?

אמנם אין הבדלים מרחיקי לכת בין פלייסטיישן לבין אקס בוקס בתפעול עצמו. אך עדיין אם אתם רגילים לקונסולה מסוימת, מוטב כי תרכשו אותו גם הפעם. יש כאלה שמספרים כי הם משתמשים בפלייסטיישן עוד מגיל קטן, לכן המעבר לאקס בוקס עשוי להיות מאתגר. מצד שני יש כאלה שאומרים כי הם מעדיפים אקס בוקס מכל מיני שיקולים אחרים. אם אתם כבר רגילים לשחק בקונסולה מסוימת מוטב כי תמשיכו לשחק איתה. רק אם אתם מאלה שמסוגלים להסתגל במהירות לקונסולה שונה, תוכלו לנסות לבצע את ההחלפה. אך תקחו בחשבון כי ישנה אפשרות שייקח לכם כמה ימים טובים עד שתוכלו לשחק בקונסולה בחופשיות.

באילו משחקים אתם רוצים לשחק?

שיקול נוסף לבחירה בין פלייסטיישן 5 או אקס בוקס יהיה המשחקים שבהם תרצו לשחק. האם יש משחקים מסוימים שאתם רוצים לשחק בהם עם רכישת הקונסולה? יכול להיות שחלק מהמשחקים יהיו זמינים בקונסולה מסוימת על חשבון קונסולה אחרת. לפיכך יהיה עליכם לוודא כי הקונסולה תאפשר לכם לשחק במשחק. הרי אין תחושה יותר מתסכלת מאשר הידיעה כי לא תוכלו לשחק במשחק שבו רציתם לשחק. השקעתם אלפי שקלים ברכישת קונסולה חדשה, אך המשחק זמין בכלל בקונסולה אחרת. את הבדיקה הזאת חשוב לעשות מראש עוד לפני שתבצעו את הרכישה החשובה הזאת. כך לא תמצאו את עצמכם יוצאים קרחים מכאן וגם מכאן.

יש הבדל בכל מה שנוגע לחוויית המשחק?

כל עוד מדובר על שתי הקונסולות החדשות לא תמצאו הבדלים מהותיים בחוויית המשחק. ההבדל העיקרי יהיה בתפעול של המכשירים, אך לא באמת מעבר לכך. פלייסטיישן 5 או אקס בוקס נותנים חוויה דומה, כזאת שתהיה טובה בהרבה לעומת מחשבים נייחים. אנו מציעים לכם שלא לקחת את השיקול הזה בחשבון כי הוא לא באמת נותן הבדל. יהיה עליכם לקחת בחשבון את כל השיקולים האחרים שכן אמורים להעסיק אתכם. חווית המשחק בשתי הקונסולות החדשות תהיה טובה ומהנה, אף אחד לא אמר שיש הבדל בניהן. יכול להיות שאפילו תשכחו בשלב מסוים כי אתם משחקים לקונסולה אחרת לגמרי.

איזה קונסולה יהיה זול יותר לקנות? 

גם מבחינת מחירים אנו לא מדברים על הבדלים כל כך גדולים בין פלייסטיישן 5 או אקס בוקס. המחירים של הקונסולות הם גבוהים, בכל זאת מדובר על מכשיר שמספק תמורה לאורך זמן. המחיר נע בין 2000 עד 3000 ש"ח בהתאם לחבילה שאותה תחליטו לרכוש. אקס בוקס ברוב החנויות יעלה פחות בהשוואה לסוני פלייסטיישן, אך מדובר על הבדל של כמה מאות שקלים. מי שמעדיף לשחק בסוני פלייסטיישן יהיה מוכן לשלם את המחיר הזה למרות ההבדל. מצד שני אלה שעושים את הבחירה רק על סמך המחיר צריכים להיות מודעים להבדל. הבינו היטב מה אתם מקבלים בחבילה לפני שתבצעו את ההשוואה עם קונסולה אחרת.

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן