מתכוננים לחורף: מגפיים…

תוכן עניינים

המילה "מגפיים" באה מהאנגלית הישנה "bootas", בהיותה גרסה מוקדמת של "bot", שפירושה "רגל". ייתכן שהמונח מגף הוחל על הנעלה המשמשת בגשם, שלג ותנאי רטוב אחרים. מגפיים הם סוג הנעלה המכסה את כף הרגל ואת הרגל התחתונה. הם יוצרו במקור מעור וגומי, אך כיום ניתן למצוא אותם בסוגים רבים של חומרים ועיצובים.

מגפיים מגיעים בסוגים שונים, כגון מגפיים עם עקב נמוך, מגפונים ומגפיים עם עקב גבוה. בחלק מהמגפיים יש חלקים בודדים, כגון מגפונים עם עקב ופלטפורמה לכף הרגל. לאחרים יכול להיות רק חלק אחד כגון מגפי גומי בגובה הברך ללא עקב או פלטפורמה.

כל סוג מגף נועד למטרות שונות – חלקן נלבשות בבית ואילו אחרות נועדו לעבודה או ללבוש חוץ. לדוגמה, מגפונים מציעים תמיכה רבה יותר מאשר נעליים עם עקב נמוך מכיוון שהם עוזרים לשמור על כף הרגל מקושתת כמו ללכת על כלונסאות. עונת החורף ממש בפתח ואת צריכה מגפי חורף. מגפיים הם פריט אופנה קלאסי ונצחי שלעולם לא מזדקן. הם מגיעים במגוון רחב של סגנונות וצבעים, מה שהופך אותם למגוונים וקלים לעיצוב.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על בחירת זוג המגפיים הנכונים לתקופה זו של השנה. אך עם מזג האוויר המשתנה, יכול להיות קשה לסמוך על אילו סגנונות יתאימו לך ביותר. עם הופעת הטכנולוגיה, חלה עלייה במספר מותגי ההנעלה שצצים. רוב המותגים האלה מקשרים את עצמם עם הטרנדים האחרונים והופכים פופולריים.

כמה מותגים פופולריים כוללים: Nike, Adidas, Puma, ASOS, Adidas Originals, Reebok ו- Nike Air Max

אין להכחיש את הטרנדיות הגוברת של מגפיים.

יש הרבה מותגים שונים של מגפיים. חלקם עשויים להתאים יותר לאקלים קר יותר, בעוד שאחרים יתאימו יותר לאזורים חמים יותר. המחיר משתנה גם לפי המותג והחומר המשמש.

במשך שנים רבות דוק מרטנס היה מועדף בקרב צעירים. עם התחייה האחרונה בפופולריות, הם כיום פופולריים מתמיד בקרב הצרכנים המודעים לסגנון שלהם.

היכרות עם טרנד המגפיים האופנתיים

ישנם מגוון מגפיים במגמה בתעשיית האופנה. לחלק מהמותגים יש סגנון מגף קלאסי עם טוויסט, בעוד שאחרים נוטים לעבר מראה מודרני יותר. יש גם מגוון רחב של צבעים ועיצובים למגפיים אלה, כך שיכול להיות קשה לבחור אחד.

חלק מהחברות מציעות קו מגפיים משלהן, בעוד שאחרות קונות ממותגים אחרים והופכות אותן למגנות משלהן. ניתן לנעול מגפיים כמגפונים או כגרבי ברכיים למראה אופנתי במיוחד. מגפיים מפעילים את הסולם בין רשמי לקז'ואלי ויש משהו לכל סגנון בשוק כרגע.

—המגפיים האלה הם המגפיים הטרנדיים ביותר העונה. הם לא רק עשויים גומי רך אך חזק, הם גם קלי משקל הודות לעיצוב והתפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונה. מה שהופך את המגפיים האלה לאופנתיים כל כך הוא יכולתם להשתלב כמעט בכל ארון בגדים וללכת עם כל דבר, החל מג'ינס וחולצת טריקו ועד שמלה רשמית.

סוגי מגפיים

מגפי לחימה

מגפי קרב הם מרכיב עיקרי בעולם האופנה, אך הם ידועים גם בעמידותם, מה שהופך אותם מתאימים למסגרות קז'ואל ומקצועיות כאחד. אם אתם מחפשים להשקיע בזוג מגפי לחימה, בואו לבדוק את מבחר הסגנונות והמותגים שלנו למטה! מגפי לחימה ידועים גם בשמות רבים אחרים. חלקם כוללים: "מגפיים", "מגפי צבא", "מגפיים ללחימה", או פשוט "מגפיים". הם נוצרו במקור על ידי חיילים בריטים במלחמת העולם הראשונה כהגנה מפני לוחמת תעלות. מגפי לחימה הם מרכיב עיקרי בעולם האופנה וכבר עשרות שנים. בסופו של דבר הסגנון מוכר בערך כמו נעלי ספורט, ושופץ כך שיתאים לצרכיהן של נשים. מגפי קרב נלבשים על ידי אנשים בכל הגילאים, המינים והלאומים לטיולים מזדמנים או אפילו כהנעלה רשמית. הם יראו את כל מי שעוסק באופנה מחוספסת ומי שמאמין שרק בגלל שמשהו ישן לא אומר שזה לא אופנתי.

מגפי רכיבה

מגפי רכיבה הם ציוד מובהק לכל ספורטאי סוסים. בין אם אתם עוסקים במחזורים, קפיצות או קפיצות ראווה, המגפיים האלו ישמרו על כף הרגל שלכם בטוחה ונוחה. הם מציעים גם מראה אופנתי יותר ממגפי רכיבה ישנים רגילים.

שלושת סוגי נעלי הרכיבה הפופולריים ביותר הם:

– מגף רכיבה מסורתי או אנגלי: צורה גבוהה ומחודדת עם אבזם קלאסי בצד (משחק משחק)

– מגף רכיבה מערבי: צורה קצרה ומעוגלת עם אבזם פשוט יותר בצד (שוב, משחק מלים מיועד)

– מגף רכיבה על דרסאז ': עיצוב דק יותר לאימונים

אנשים רבים מוצאים מגפי רכיבה הכרח כאשר הם רוכבים על אופנוע או אופניים. אך רבים אינם יודעים מה ההבדלים בין סוגי נעלי הרכיבה השונים.

מגפי חורף

מגף חורף זה נועד לשמור על הרגליים חמות ויבשות. אני אוהב את המגף הזה כי יש לו ציפוי חיצוני עמיד במים ששומר על רגליים יבשות כל היום. אני אוהב גם את הריפוד הנוסף בחלק הפנימי של הנעל. עם הריפוד הנוסף הזה, אני יכול ליהנות מלנעל את הנעליים האלה כל היום מבלי לדאוג שאצבעות שלי יהיו קרות או לא נוחות. מגפי חורף הם אביזר חובה לעונת החורף. הם מחממים אותך וחמים תוך שהם מוודאים שהרגליים שלך לא יחמקו מהן. חשוב לשמור על המגפיים כך שלא ייפגעו יותר מדי בעונת החורף הקשה. מגפי חורף הם אחד הפריטים שכדאי לטפל בהם היטב. עליך לוודא שהוא מתאים היטב לכפות הרגליים שלך ונוח מספיק כדי שתוכל ללכת בהן כל היום מבלי לקבל שלפוחיות או רגליים כואבות. מגפי חורף הם סוג של מגפיים שמיוצרים בדרך כלל ללבוש חורף. הם בדרך כלל מבודדים, כבדים ועמידים במים. החומרים הנפוצים ביותר לייצורם הם עור או זמש.

מגף אוסטרלי

המגף האוסטרלי הוא סוג של הנעלה, המורכב מסוליה קצרה ועבה ועקב עליון גבוה העשוי מעור או לפחות מחומר אחד אחר.

המגף האוסטרלי תוכנן במקור על ידי הצבא הבריטי כדי להגן על החיילים מפני משטחים חמים כגון שריפות ותנורים. חלק מהעיצובים משמשים גם כהגנה מפני קוצים וחפצים חדים אחרים. המגף האוסטרלי הוא סמל ידוע לאוסטרליה. הידעתם? המגפיים הראשונים יוצרו בטסמניה ולא במלבורן.

אז מה המגף הכי טרנדי היום ?

מגפונים

אז אנחנו בחרנו במגפונים, נעל ורסטילית הניתנת ללבוש עם מגוון תלבושות. הם גם נוחים ללבישה וזמינים במגוון צבעים. הם נראים טוב ברחוב, אבל הם גם לוקחים אותך מיום ללילה בקלות. ניתן ללבוש מגפונים עם חצאיות, שמלות וכל בגד בארון שלך. מגף הקרסול הוא נעל ורסטילית הן ברחוב והן מחוצה לו. הוא קיים כבר מאות שנים אך עבר מודרניזציה עם שימוש בחומרים וטקסטורות חדשות לאורך השנים. הם פריט אופנה חובה לנשים רבות. למרות שהם גם נמצאים בעלייה, השוק נשלט על ידי מוכרים גדולים כמו זארה, H&M ו- Forever21 ועוד. מגפי קרסול נראו על מסלולי ההמראה של מעצבים כמו שאנל וסטלה מקרטני. קל לשלב אותם עם לבוש העבודה שלך או עם תלבושות מזדמנים לבלות בחוץ עם חברים. למרות שמגפונים אלה מגיעים באפשרויות צבע שונות, הם לרוב שחורים או חומים מכיוון שהם משתלבים עם רוב אפשרויות הארון. מגפונים הפכו לסגנון פופולרי ביותר לעונה זו. מסקסי ועד ספורטיבי, ניתן ללבוש אותם עם כמעט כל דבר. מגפונים הם בחירת הסגנון המושלמת לעונות הסתיו והחורף מכיוון שהם מהנים, נוחים, מזדמנים ועם זאת מסוגננים. מגפונים יהיו במגמה עוד זמן מה.

איפה כדאי לקנות מגפיים?

נכון, יש מבחר ענק של חנויות שאפשר לקנות בהן מגפיים במיוחד בתקופה שהמכירות באינטרנט עלו באופן דרמטי.
בדקנו איפה יש את המגפיים הכי שוות ברשת והגענו לעמנואל – בוטיק מעצבים ובקטגוריית מגפיים תוכלו למצוא את המגפיים והמגפונים הכי יפים שיש!

 

אהבתם את הכתבה? חפשו עוד  באתר expedient.co.il 

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן