מלון באילת – מה חשוב לדעת לפני שנוסעים לאילת

תוכן עניינים

אין צל של ספק בכלל שאחד מן היעדים של התיירות הכי פופולאריים ויפים ביותר אשר מציעה ארץ ישראל זאת העיר אילת, זאת בירת התיירות של הדרום במדינת ישראל. אילת נחשבת כיום בתור יעד תיירותי מאוד פופולארי בעיקר בתקופה של עונת הקיץ, כאשר אחד מן ההבדלים הכי בולטים בעונה של התיירות הם בעצם כל המחירים והעלויות. אילת, העיר של הנופש הדרומית, היא אחת מן הערים הבודדות במדינת ישראל אשר מתבססת כמעט אך ורק על ענף התיירות, גם תיירות הפנים וגם כמובן תיירות חוץ. נכון, הרבה מאוד ישראלים פוקדים את העיר הזאת במהלך כל סופי השבוע ובחגים של ישראל, אבל גם הרבה מאוד תיירים מהעולם מגיעים אל העיר הדרומית הזאת והם נהנים מעיירת חוף גם בכל מיני חודשים אשר בהם עדיין יש חורף ברוב העולם.

הפלגות בים סוף

מאז ומעולם הפלגה זאת הייתה דרך מאוד מהנה וכיפית לחוות את כל הים. יש משהו מאוד קסום בשייט יחד על הגלים כאשר הרוח מלטפת את הפנים שלך. זאת אופציה פשוט מעולה לבילוי כיפי של אחר צהריים מאוד מהנה ומפנק. הסוגים של הסירות והשייט באילת הם מאוד רבים ומגוונים ואתם תוכלו לבחור מהו הסוג הכי טוב ביותר עבורכם. אתם תוכלו לבחור בשייט יחד על יאכטה מפנקת רק לכם ולחברים שלכם או למשפחתכם או שאולי אתם בכלל תבחרו להפליג בתוך סירה בעלת קרקע שקופה, אשר בה מבלי לצאת מן הסירה, אתם תוכלו ליהנות מכל הדגים אשר נמצאים בשונית.

מלונות באילת

בתור עיר אשר מושתת ברובה על התיירות לא מפתיע בכלל שאחד מן המאפיינים הכי בולטים אשר יש בה זה בתי מלון באילת. בעיר יש המון אופציות לגבי לינה, מכל מיני אכסניות נוער ועד למלונות של 5 כוכבים, וחשוב מאוד להבין לפני ההגעה שלכם אליה איזה סוג של מלון הכי מתאים בשביל החופשה אשר אתם תכננתם בדמיונכם. הרצועה של המלונות אשר בה נמצאים לרוב כל המלונות הגדולים והכי מוכרים, בעצם מתחילה ליד הקניון מול הים והיא נמשכת כל הדרך לאורך כל החופים הצפוניים אשר יש בעיר. אחד היתרונות שיש לשהייה בטיילת היא בעצם הקרבה לכל החנויות, החופים המסודרים ולכל המסעדות אשר נמצאות בה. לכל מי שרוצה להתרחק קצת מההמולה של התיירים ורוצה להיות הרבה יותר קרוב אל החופים הבתוליים וכל האזורים של הצלילה, יש כמה מלונות מעולים אשר נמצאים בחופים הכי דרומיים אשר קרובים מאוד אל הגבול עם מצרים.

מסעדות

במשך  המון שנים התיירות בעיר אילת פרחה אבל כל המסעדות שבה,  לא נחשבו בתור הצד הטוב ביותר אשר יש לה. לשמחתנו המאוד רבה המצב בעיר הזאת משתנה וכיום אפשר כמובן למצוא מספר מסעדות מאוד איכותיות וטעימות. מנעד המסעדות זז מהמזון המהיר, בתי הקפה והמסעדות האיטלקיות ועד לכל המסעדות של הבשר האיכותיות. למרות שהדייג באילת אסור כבר כמה שנים, בכל זאת אפשר למצוא בה הרבה מסעדות של דגים מצוינות אשר מתחברות אל האווירה של “עיר השוכנת על חוף הים”. גם אוהבי הפירות של הים והאוכל המאוד לא כשר ייהנו ממגוון של מסעדות טובות אשר צריך לבחור מהן. רוב המסעדות ממוקמות בתוך האזור של המלונות והטיילת הישנה, ככה שהגעה אליהן תהיה ממש נוחה בשביל תיירים אשר בוחרים לשהות באזור הזה אבל, יש מספר מסעדות מעולות שאתם תצטרכו לנסוע בשבילן.

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן