אטרקציות בדובאי – חוויה שלא תשכחו

תוכן עניינים

תיירות ישראלית בדובאי היא תופעה חדשה שהתחילה לאחר שישראל ואיחוד האמירויות חתמו על הסכמי אברהם לנורמליזציה של היחסים בין המדינות בספטמבר 2020. מאז, כ-150,000 תיירים ישראלים ביקרו באיחוד האמירויות בעשרה החודשים האחרונים של 2022, ו-85,000 מהם הגיעו לדובאי בשני החודשים הראשונים של 2023. דובאי מציעה לתיירים ישראלים אטרקציות רבות, כגון חופים, מרכזי קניות, מסעדות כשרות ונופים של המדבר. דובאי היא גם היעד המהיר ביותר בקצב הגדלה של תיירות מישראל בשנת 2023. במאמר הבא נרחיב על כל האטרקציות המרכזיות הפתוחות לישראלים בדובאי!

דובאי היא יעד תיירותי מדהים, שמציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל הטעמים והגילאים. בין אם אתם מחפשים אדרנלין, תרבות, טבע או פינוק, תמצאו בדובאי את האטרקציה המושלמת עבורכם. במאמר זה, אנחנו נציג לכם חלק מהאטרקציות המומלצות ביותר בדובאי, ונספר לכם איך ליהנות מהן במיטבן.

אטרקציות עם ילדים בדובאי

אם אתם מטיילים עם ילדים בדובאי, אתם לא תצטרכו לדאוג לשעמום. דובאי מציעה מספר פארקי שעשועים, מים וחיות, שישאירו את הילדים בהלם ובהתלהבות. כמה מהאטרקציות המובילות למשפחות הן:

  • – גן הפרחים בדובאי (Dubai Miracle Garden) – גן ענק של פרחים צבעוניים ומרהיבים, שמציג יצירות אומנותיות ודמויות מוכרות מעולם הקולנוע והטלוויזיה. הגן פתוח בין החודשים נובמבר למאי, ומושלם לטיול רומנטי או משפחתי.
  • – הכפר הגלובלי (Global Village) – פסטיבל של עשרות מדינות מרחבי העולם, שמציגות את התרבות, האוכל והמוצרים המיוחדים שלהן. הכפר כולל גם פארק שעשועים, מופעים חיים ואטרקציות לילדים.
  • – סקי דובאי (Ski Dubai) – אתר סקי מקורה, שמאפשר לגלוש על השלג באמצע המדבר. האתר מציע מסלולים לכל הרמות, וגם אפשרות לפגוש חיות קרחוניות כמו פינגווינים ושועלים.
  • – אקווריום דובאי (Dubai Aquarium) – אקווריום ענק, שמכיל למעלה מ-33 אלף יצורים ימיים, ביניהם כרישים, סקייטים, חסידות ועוד. האקווריום מאפשר לצלול לתוך המים ולהתקרב לבעלי החיים, או לצפות בהם ממנהרת שקופה.

בורג' ח'ליפה

בורג' ח'ליפה (Burj Khalifa) הוא המגדל הגבוה ביותר בעולם, ואחת האטרקציות המרשימות ביותר בדובאי. המגדל מציע תצפית מהממת על העיר והמדבר מגובה של 828 מטרים, וגם קניון, מסעדות, מזרקות, מוזיאון ומלון. כדי ליהנות מהתצפית, תצטרכו לרכוש כרטיסים מראש לאחת מהתצפיות הקיימות: At the Top, At the Top SKY או The Lounge. כל אחת מהתצפיות מציעה חוויה שונה ומחיר שונה, ותלוי בגובה, בזמן הביקור ובמתקנים הנוספים.

מסגרת דובאי

מסגרת דובאי (Dubai Frame) היא אטרקציה ייחודית, שמציגה את הנוף של דובאי מזווית מיוחדת. המסגרת היא מבנה בצורת מסגרת תמונה, שמחובר בין שתי קומות עליונות בגובה של 150 מטרים. הקומה העליונה היא גשר שקוף, שמאפשר לראות את העיר מתחת לרגליים, וגם לצפות בתצוגות על העבר, ההווה והעתיד של דובאי. הקומה התחתונה היא מוזיאון, שמספר את הסיפור של ההתפתחות של דובאי מכפר דייגים למטרופולין עולמית.

טיול ג’יפים בדובאי

אם אתם אוהבים את השילוב של אדרנלין, יופי וכיף, אתם חייבים לנסות את הטיול הג’יפים בדובאי. בטיול זה, תוכלו לחוות את המדבר מקרוב, ולראות את הנוף המדהים של הדיונות החוליות, השמש הזורחת והחיות המדבריות. הטיול כולל גם פעילויות נוספות כמו גלישת חול, רכיבה על גמלים, ואירוח בדואי עם אוכל מקומי ומופעים תרבותיים.

הטיול הג’יפים בדובאי מתחיל עם איסוף מהמלון שלכם ברכב 4X4, שיסע איתכם למדבר. בדרך, תוכלו להתרשם מההבדל המשמעותי בין העיר המודרנית להמדבר הפראי. לאחר שתגיעו למדבר, הנהג יוריד אוויר מהגלגלים, ותתחיל ההרפתקה האמיתית. הנהג ינהג את הרכב במהירות ובמיומנות בין הדיונות, ויעשה תנועות מסובכות ומרגשות. תרגישו את האדרנלין והקצב המהיר, ותהנו מהרוח המדברית. במהלך הטיול, יהיו עצירות לצילום תמונות, ותוכלו להעריץ את הנוף המשגע של המדבר, במיוחד בשעות השקיעה והזריחה.

טיול יומי עם מדריך בדובאי

ישנם סיורים יומיים שונים שאפשר לעשות בדובאי עם מדריכים מקומיים, חלקם בעברית וחלקם באנגלית. אתה יכול לבחור סיור שמתאים לתקציב ולעניין שלך, ולגלות את האטרקציות המדהימות של העיר, כמו המגדלים הגבוהים, השווקים הצבעוניים, המוזיאונים המרתקים, הסיורים במדבר ועוד. 

תצפית אי הדקלים בדובאי

זוהי מרפסת תצפית מיוחדת הממוקמת בקומה ה-52 של מגדל הדקל, המגדל הגבוה ביותר באי הדקלים המלאכותיים של דובאי. המרפסת מציעה נוף פנורמי ב-360 מעלות על האי הדקלים, המפרץ הערבי וקו הרקיע של דובאי. בנוסף לתצפית, ישנה גם תערוכה המספרת את הסיפור של בניית האי הדקלים, ומנהרות אקווריום המציגות את החיות הימיות המגוונות של האזור. 

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן