כמה עולה לעשות קיר גבס?

תוכן עניינים

קיר גבס מאפשר לנו לעצב את הבית בצורה קלה ומהירה, והוא זוכה בשל כך לפופולריות רבה. לפני שאתם הולכים על קיר גבס, לא משנה לאיזו מטרה, אנחנו בא שלמה עבודות גבס כאן כדי לתת לכם סקירה קצרה על המחירים של קירות גבס.

קירות גבס

בכל הנוגע לעבודות גבס, המחיר כמובן משתנה בין קבלן לקבלן, אולם כאן תקבלו סקירה כללית שתאפשר לכם להעריך את המחיר המשוער לקיר שבו אתם מעוניינים. כאשר מדברים על קירות גבס חשוב לציין שיש כמובן הבדל בין קיר גבס בסיסי לבין קיר מעוצב עם אלמנטים דקורטיביים. ככל שהקיר עוצב יותר, המחיר יהיה גבוה יותר כיון שאם משלמים לא רק על הגבס אלא גם על העיצוב.

מחיר קיר גבס

כמובן שהנתון החשוב ביותר הוא הגודל של קיר, אולם מעבר לזה, ישנה משמעות גם לזמן העבודה, ההכנות והפינישים. בדרך כלל בנייה של קיר בלבד עולה בין 200 ל300 ₪ עבור מ"ר. לחישוב הזה יש להוסיף כמובן את כל ההוצאות הנלוות. קיר גבס ללא עיצובים מיוחדים בגודל של בערך 3 מ"ר יעלה בין 2000 ל-3500 ₪.

השאלה סביב עבודות גבס והמחיר של ההזמנה נקבע לא רק לפי הגודל אלא גם לפי עיצובים שונים שיש בו וכמובן זמן העבודה שלקח לקבלן לבנות את קיר הגבס.

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן