השוכר לא מתפנה? 3 דברים שאסור לך לעשות

תוכן עניינים

בבעלותך דירה והשוכר הפסיק לשלם שכר דירה? כבר זמן רב שאתה רודף אחרי השוכר שלך והוא לא זמין אליך, נעלם ומתרץ תירוצים? במקרים אלו בוודאי עולה לך לראש פתרון לפיו תביא לפינוי השוכר כדי שהדירה תוכל לאכלס שוכר שכן משתף פעולה ומשלם את התשלומים בזמן. פינוי מושכר מדירה עלול להיות תהליך מסובך אם עושים אותו בצורה הלא נכונה, ולכן חשוב לדעת כיצד לבצע זאת ומה אסור לעשות. במאמר זה יפורטו 3 דברים שאסור לך לעשות גם אם השוכר לא מתפנה.

פינוי מושכר: מה חשוב לדעת ומה אסור לעשות

בכל הקשור לפינוי מושכר יש לנהוג לפי החוק כדי לוודא שהזכויות שלכם ימוצו ושהצדק יהיה איתכם. אלו שלושת הדברים שאסור לך לעשות גם אם אתה רוצה לבצע פינוי מושכר בכל מחיר:

לקחת את החוק לידיים

בשום פנים ואופן אסור לקחת את החוק לידיים גם אם רוצים לבצע פינוי מושכר כמה שיותר מהר. למה הכוונה? אסור לכם לפעול באופן עצמאי ולפנות את המושכר בכוח מבלי שהתייעצתם עם עורך דין והבנתם מה מותר על פי החוק לעשות במקרה שהשוכר לא מתפנה. 

לפעול בלי להתייעץ עם עורך דין

הדבר השני שאסור לכם לעשות אם השוכר לא מתפנה הוא לפעול באופן עצמאי מבלי להתייעץ עם עורך דין. מדובר בטעות שאנשים רבים עושים כי הם מפחדים מהליך משפטי ארוך. אך אין ברירה וכאשר פינוי מושכר לא עבד בדרכי שלום, יש לפנות לעורך דין ולהסתייע בו.

לוותר על הדירה

הדבר השלישי והאחרון שאסור לעשות אם הסוכר לא מתפנה הוא לוותר על הדירה שלכם! אל תוותרו על הזכויות המגיעות לכם אם השוכר לא מתפנה. פנו לעורך דין מקצועי בתחום ותסתייעו בו כדי לגרום לפינוי מושכר ולעמוד על זכויותיכם. 

לסיכום

אם השוכר לא מתפנה זכרו שאתם לא לבד. לא כדאי לפעול באופן עצמאי, לקחת את החוק לידיים או לוותר על הדירה לגמרי: פנו לעורך דין מקצועי בתחום כדי לעשות את התהליך על הצד הטוב ביותר. 

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן