האם מומלץ לטוס לפאפוס, קפריסין?

תוכן עניינים

קפריסין היא אחד היעדים החמים ביותר עבור ישראלים מאז ומתמיד. אחת הערים המושכות ביותר באי היא העיר פאפוס המציעה מגוון רחב של חוויות ואטרקציות. אבל האם מומלץ לטוס לפאפוס ומה תמצאו שם? 

ישנן סיבות רבות וטובות מדוע כדאי לטוס לפאפוס,  בין אם אתם נוסעים בטיול מאורגן או באופן עצמאי, כדאי להתכונן מראש וללמוד על מקומות אטרקטיביים ותיירותים נחשקים שחברות טיולים וחברות תיירות ממליצים.

 

למה דווקא פאפוס?

פאפוס, השוכנת בדרום מזרח קפריסין, היא יעד ייחודי ומושלם עבור כל ישראלי. על מנת להגיע לעיר יהיה עליכם לנחות בבירת קפריסין ולנסוע במשך שעה וחצי בלבד. מעבר לכך שהטיסה קצרה ואורכת כשעה, מדובר בחופשה זולה בה תוכלו להנות מהכול יחד.

מזג האוויר בפאפוס שבקפריסין השכנה מזכיר מאוד את האקלים הישראלי הים-תיכוני. כמו בישראל. גם בחורף מרבית הימים יבשים עם טמפרטורה ממוצעת של קרוב ל- 20 מעלות, מה שהופך את פאפוס לאידאלית לחופשה שמשית ונעימה בכל ימות השנה.

היא עיר יחסית קטנה כך שתוכלו להגיע כמעט לכל מקום באופן רגלי או עם מונית שתעלה לכם מעט, וכן היא היעד החם ביותר מבין ערי קפריסין. בטיול מאורגן יהיה אפשר להנות ממרבית מקומות התיירותים.

שהייה במלון 3 כוכבים מחיר ממוצע 208 ש"ח, מחיר ל5 כוכבים 700 ש"ח. בהשוואה למלונות בארץ ביעדים חמים, כגון אילת, המחירים נמוכים ונוחים.לפני שבוחרים מלון כדאי לבדוק אילו חברות תיירות מציעות חבילות משתלמות עם אטרקציות מגוונות.

מה יש לפאפוס להציע?

בפאפוס תוכלו למצוא מגוון רחב של יעדים מעניינים פאפוס מחולקת לשני אזורים: קטימה, העיר העליונה, בה נמצא הרובע העתיק של פאפוס, והעיר התחתית, קאטו פאפוס (Kato Paphos). מרבית האטרקציות התיירותיות מרוכזות בעיר התחתית. החל מפארק מים גדול ומשגע,סלע אפרודיטה,העיר העתיקה של פאפוס,גנים ארכיאולוגיים,מנזר הקדוש ניאופיטוס העיר העליונה עברה מתיחת פנים בשנים האחרונות, וחברות טיולים יעידו כי היא נעימה, מטופחת ומזמינה, עם הרבה חנויות ומסעדות ואמנות רחוב על הקירות.

חופים עוצרי נשימה בפאוס
חופי פאפוס הם מהיפים בקפריסין והם מהווים מוקד משיכה למטיילים ונופשים רבים
חברות תיירות רבות מתפארות בחופים אלו ע"מ למשוך אליהם תיירים רבים.
חוף אפרודיטה (Afrodita), על פי המיתולוגיה, במקום הזה עלתה אלת האהבה אפרודיטה מתוך קצף הגלים.
חוף קורל (Coral) –הוא חוף חולי עם מגוון פעילויות ספורט ימי, מסעדות ובתי קפה.
חוף פארוס (Faros),חוף עם חול זהוב ומים צלולים ותשתיות נוחות הכוללות מקלחות, מיטות שיזוף, שמשיות ומסעדות רבות.

יפה במיוחד היא הלגונה הכחולה הנמצאת באזור אקאמס (Akamas) במערב קפריסין. הלגונה נמצאת כחמישים דקות נסיעה מפאפוס ישנם גם  לכאן גם סיורי שייט שיוצאים מפאפוס – חלק מהסיורים נערכים בסירות עם תחתית זכוכית. טיולים מאורגנים רבים משתתפים בסיורים אלו.

 

אטרקציות לילדים

בפארק המים אפרודיטה, פארק מושקע ומתוחזק עם מגוון גדול של בריכות ומגלשות, בועת טיפוס, מסלולי אבובים, בריכת גלים ועוד תוכלו להעביר שעות רבות עם הילדים. ישנן חברות תיירות שאף מקנות הנחות מסויימות לפארקי המים.
בנוסף גן חיות עם בעלי חיים גדולים וקטנים, מפילים ועד פינגווינים, מיני גולף, קארטינג, פארק דינוזאורים ועוד. במרחק כשעת נסיעה מהעיר, בכפר פאנו פלטרס, יש פארק חבלים אתגרי. בטיול מאורגן שווה לבדוק מהם האטרקציות המוצעות לילדים.

 

טיול לפאפוס, קפריסין

בהחלט כדאי! העיר פאפוס מציעה מגוון רחב של חוויות ייחודיות מבין ערי קפריסין ותוכלו להנות מחוויות מדהימות, במחירים זולים וכל זה מבלי לנסוע יותר מידי.

פאפוס מחולקת לשני אזורים: קטימה- העיר העליונה, בה נמצא הרובע העתיק של פאפוס, שעבר שדרוג רציני ואפשר למצוא שם מסעדות וברים רבים המקשטים את הרחובות.
קאטו פאפוס- העיר תחתית, בה נמצאות מירב האטרקציות כמו פארק המים המשגע או מנזרים מהממים. 

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן