כיצד לבצע השתלת שיניים בלסת תחתונה: האלטרנטיבה לתותבות

תוכן עניינים

אם חסרות לך שיניים בלסת התחתונה, ייתכן שאתה שוקל שיניים תותבות כאופציה. עם זאת, האם ידעת שיש אפשרות אחרת? השתלת שיניים בלסת התחתונה יכולה לתת לך פתרון קבוע לאובדן השיניים שלך. בפוסט זה בבלוג, נדון ביתרונות ובחסרונות של השתלת שיניים בלסת תחתונה לעומת תותבות. כמו כן, נדון בעלות של כל אפשרות כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת לגבי מה שהכי מתאים לך!

מהן שיניים תותבות?

שיניים תותבות הן הפתרון המסורתי לאובדן שיניים במשך שנים רבות. הן עשויות בדרך כלל מפלסטיק או פורצלן ומתאימים על החניכיים שלך. ניתן להוציא שיניים תותבות ולהחזיר אותן, מה שהופך אותן לנוחות לניקוי. עם זאת, הם יכולים גם להיות רופפים ולא נוחים. בנוסף, שיניים תותבות אינן עוצרות את אובדן העצם המתרחש כאשר אתה מאבד שיניים. המשמעות היא שייתכן שיהיה צורך להחליף את התותבות כל כמה שנים מכיוון שעצם הלסת שלך משנה צורה.

מהי השתלת שיניים?

השתלת שיניים בלסת תחתונה היא פתרון קבוע יותר לאובדן שיניים. מניחים שתל בעצם הלסת שלך ומצמידים אליו שן מלאכותית. שתלים אינם רגישים לאובדן עצם כמו תותבות, ולכן אין צורך להחליף אותם בתדירות גבוהה. בנוסף, הם נוחים ובטוחים יותר מאשר שיניים תותבות. עם זאת, שתלים דורשים ניתוח להנחתם, ולכן הם אינם מתאימים לכולם.

העלויות של שיניים תותבות ושל השתלת שיניים-

עלות השיניים התותבות והשתלים עשויה להשתנות בהתאם לסוג ההליך שאתה צריך והכיסוי הביטוחי שלך. באופן כללי, השתלים יקרים יותר מתותבות. עם זאת, הם עשויים להיות מכוסים בביטוח אם הם נחשבים נחוצים מבחינה רפואית. שיניים תותבות בדרך כלל אינן מכוסות בביטוח אלא אם כן יש לך תוכנית המכסה אותן באופן ספציפי.

יש לקחת בחשבון גם את העלות של כל אפשרות בעת קבלת ההחלטה. מחיר שיניים תותבות יכול לנוע בין 500 ל-3000 דולר. השתלות שיניים בלסת תחתונה עולים בדרך כלל בין 1000 ל-5000 דולר, ישנה גם תותבת על 4 שתלים מחיר. עם זאת, יש לשקול גם את העלויות ארוכות הטווח של כל אפשרות. יהיה צורך להחליף שיניים תותבות כל כמה שנים, בעוד שתלים יכולים להחזיק מעמד לכל החיים עם טיפול נאות.

כאשר בוחנים השתלת שיניים בלסת תחתונה לעומת תותבות, אין מנצח ברור. האפשרות הטובה ביותר עבורך תלויה בצרכים וההעדפות האישיות שלך. 

אז מהי האפשרות הטובה ביותר עבורך? שיניים תותבות או השתלות שיניים בלסת תחתונה? התשובה תלויה בצרכים וההעדפות האישיות שלך. אם אתה רוצה פתרון קבוע יותר נוח ובטוח, שתלים עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך. אם אתה מחפש אפשרות זולה יותר, שיניים תותבות עשויות להיות הדרך ללכת. שוחח עם רופא השיניים שלך מה הכי מתאים לך!

אנו מקווים שפוסט זה בבלוג עזר לך ללמוד עוד על השתלות שיניים ותותבות של הלסת התחתונה. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו! נשמח לעזור לך לקבל החלטה מושכלת מה עדיף.

Dental Implant and x-ray picture as background

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן