איך להיפטר ממכת חולדות באזורכם?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות אנחנו שומעים לא מעט על "מכת חולדות" – כך לדוגמא, עבודות בניית הרכבת הקלה בתל אביב החזירו את החולדות לכותרות.
כמובן, שהחולדות נמצאות לא רק בתל אביב אלא בכל הארץ ולא בניינים ושכונות שלמות מצאו את עצמם כשהם נאלצים להתמודד עם אותה "מכת חולדות".
אז זה נכון, שלרוב הפנייה הראשונית תהיה לרשות המקומית או לעירייה, על מנת שהיא מצידה תפעל על מנת לטפל באותה התופעה.
יחד עם זאת, עיריות רבות לא ערוכות לטפל בצורה יסודית ומקיפה בתופעת החולדות, מה שמצריך מצד הדיירים לנקוט בפעולות נוספות כמו הזמנת לוכד חולדות בראשון לציון, או בכל עיר בה הם מתגוררים, מטעמם.

כיצד ניתן להימנע מאותה המכה?

אם אתם רוצים לנסות ולהימנע ממכת חולדות בבניין או בשכונה, חשוב להתנהל מול העיריה בנושאים הקשורים לתברואה, גינון וסניטציה.
כאמור, אם הבחנתם בחולדות באזור המגורים שלכם – חשוב למהר ולפעול, על מנת לעצור את התופעה ולנסות ולמנוע את כל הנזקים אשר עלולים להיגרם כתוצאה ממנה.
יש לקחת בחשבון, שבמקרים רבים עיריות בוחרות לעשות שימוש בחומרי הדברה בכדי למגר את תופעת החולדות – אבל, חומרים אלו מסכנים לא רק את החולדות אלאל גם בעלי חיים נוספים כמו: קיפודים, חתולי רחוב ואפילו את הכלבים שלכם ולכן, כדאי להימנע משימוש בהם.
מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לא בהכרח לפנות לעירייה אלא להביא למקום לוכד חולדות מטעמכם – כאשר, מומלץ לוודא תחילה באיזו שיטה אותו הלוכד משתמש על מנת לטפל באותה התופעה.  

בחירה מושכלת ונבונה בלוכד חולדות

בכדי להיפטר ממכת חולדות באזור המגורים, אי אפשר להתפשר על פחות מלוכד חולדות מנוסה ומקצועי, אשר ערוך להתמודד גם עם חולדות רבות המתפרסות על פני שטח יחסית רחב.
מומלץ לוודא מהי ההסמכה של אותו לוכד ומהן שיטות העבודה שלו – מה שיכול להעיד במידה רבה גם על טיבן של התוצאות.
אם יש אפשרות לקבל חוות דעת או המלצות מלקוחות קודמים של אותו לוכד, דבר זה יוכל להסב הרבה שקט נפשי בכל מה שנוגע לבחירה. 

Mouse house hole on plastered wall, wooden floor and skirting, copy space. 3d illustration

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן