הידעת? כיום ניתן לקבל שירות רפד עד הבית

תוכן עניינים

במשך עשורים, בכל פעם שריפוד הרהיטים נשחק או ניזוק, הכתובת הטבעית שלנו הייתה הרפד. מאז, עברו לא מעט מים בנהר. כיום, אמנם, רהיטים זולים מתמיד ולעתים קרובות, אנו רוכשים אותם בידיעה גמורה שהם לא יישארו עמנו לזמן רב. במקביל למהלך זה, גם אורח החיים שלנו השתנה באופן ניכר ורובנו איננו מעוניינים להקדיש זמן ומשאבים רבים בהתעסקות בתיקונים. תרבות הצריכה השפיעה מאוד על מידת המוכנות שלנו להשקיע בשירותי תיקונים ושיפוץ. עם זאת, אנשי מקצוע רבים בתחום הרפדות לומדים כיום להתאים את עצמם לצרכים החדשים של הצרכן המודרני ומציעים שירות נוח, משתלם ויעיל שעשוי להחזיר את שירותי הריפוד למרכז הבמה. אז בין אם נדרש לך ריפוד לריהוט גן או שיפוץ לספה ישנה, אלו כמה דברים שכדאי לדעת על שירותי רפדים עד הבית.

חיסכון משמעותי בזמן ואנרגיות

אין ספק שלכולנו יש צביטה בלב כשאנו נאלצים לזרוק ספה ישנה. הרהיט שירת אותנו במשך שנים ולעתים אפילו עשורים בנאמנות ועברנו איתו חוויות רבות. רבים שואלים את עצמם בנקודה הזו האם באמת הכרחי לזרוק. מה שלבסוף מכריע את הכף, הוא המחשבה על כל המסע שנצטרך לעבור כדי לשפץ את הספה. מהרגע שנמצא את איש המקצוע המתאים, נצטרך למצוא חבר עם טנדר או להסתייע בשירותי הובלה, לשלוח את הספה לבית המלאכה, לשבת לו על הראש ולוודא שהוא אכן עושה את העבודה וגם משלים אותה בזמן ובסוף, גם להחזיר את הספה הביתה. רק ההכנות מסביב עשויות בקלות להתקרב לעלות ספה חדשה. 

מעבר לעלויות הנלוות, אי אפשר להתעלם מהזמן הרב שיידרש בביצוע המשימה. כעת, אנשי מקצוע רבים מאפשרים ליהנות משירותי ריפוד לריהוט גן ולמגוון רחב של רהיטים נוספים מבלי לעזוב כלל את הבית. איש המקצוע יגיע עד אליך לבצע את העבודה ויחזור כמה פעמים שיידרש עד להשלמת המשימה. כל זאת מבלי שיהיה עליך לשנע את הספה עד למקום ולרוב בזמני עבודה מהירים מתמיד.

ריפוד לריהוט גן בהתאמה אישית גבוהה

אם החלטת להשקיע ברהיטים שלך ולפנות אל רפד מקצועי, כדאי לדעת שכיום יותר מאי פעם, זמינים לך חומרי גלם איכותיים מטווח רחב של עיצובים ותכונות מיוחדות. לריהוט החוץ שלך, ניתן להשיג ריפוד עמיד שיוכל להעניק לך מענה איכותי וארוך שנים ללא חשש לשחיקה מפגעי מזג האוויר. כך, יהיה באפשרותך ליהנות מכל היתרונות של הריהוט המרופד גם בחללי החוץ שלך. עכשיו, התהליך הזה נעשה פשוט מאי פעם הודות לשירות עד הבית שיאפשר לך לספק טיפול מקצועי ומקיף לכל רהיטי הגן שלך מבלי להידרש להובלות או לעזוב כלל את הבית. בתהליך פשוט, יעיל ומהיר, ניתן לשדרג את כל רהיטי הגן.

צוות מרפדיית קפיטונאז' עומד לרשותך לכל אורך התהליך

במשך מעל ל-7 עשורים, מרפדיית קפיטונאז' מובילה את תחום הרפדות בישראל ומציעה טווח רחב של שירותים מתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מאחורינו, עומדים עשרות אלפי לקוחות שכבר חוו את התוצאות ברמה הגבוהה ואת השירות המסור והמותאם אישית. כל עבודת ריפוד שתועמד לרשותך, מגיעה עם אחריות ל-3 שנים ובמחירים משתלמים במיוחד. בין אם נדרש לך לריפוד חדש לסלון או ריפוד לריהוט גן, יש לנו את הידע, הציוד והניסיון הנדרשים על מנת להעניק לריהוט שלך את המגע המושלם. הגיע הזמן להתחדש בבית? נשמח לסייע לך להשיב לחיים את הפריטים האהובים עליך במחיר משתלם ובשירות יעיל ומהיר עד לפתח ביתך.

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן