מאוורר תקרה במבצע לכבוד החגים

תוכן עניינים

מאווררי תקרה נמצאים במבצע בתקופת הסתיו והחורף וזה בדיוק הזמן לחפש מבצעים על מאווררים. יש מבצעים על דגמים מסוימים וגם הנחה על כמות – רק צריך לדעת לחפש. 

יש קבוצה של אנשים שנקראים קונים חכמים הם תמיד הראשונים לדעת על כל מבצע וכל הנחה שקיימת בשוק. לכל אחד מאיתנו יש חבר או קרוב משפחה שיודע בדיוק מה לקנות ומתי לקנות ותמיד מוצא הכל במחירי חיסול. 

בתקופת החגים יש הרבה מאוד מבצעים מפתים על מאווררים באינטרנט. יש את ימי הקניות של בלאק פריידיי, שופינגIL  , מבצעי סילבסטר,  מבצעי נובמבר, יום האישה הבינלאומי, ומבצעי ראש השנה.

דגמי מאווררים במבצע

עונת המאווררים מסתיימת בסוף הקיץ וכבר בחודש ספטמבר אפשר להתחיל למצוא מבצעים מפתים. המותג האמריקאי ווסטינגהאוס כבר מציע מבצעים על מגוון מאווררים והמחירים מתחילים מ-499 ש"ח לדגם CAPITOL שזה הנחה משמעותית מאוד של עד 40%. 

שימו לב לעוד דגמים שנמצאים במבצע – מאוורר MAGNOLIA נמצא במבצע וניתן לרכוש אותו ב- 1399 ₪ בלבד. זה מאוורר איכותי מאוד עם שלט ותאורה של המותג האמריקאי.

מאוורר Westinghouse Odessa נמכר במבצע של 999 ₪ בלבד במקום 1299 ₪ – הנחה משמעותית מאוד למאוורר ברמה כזאת.

דגמי ALLOY גם הם במבצע, אלה מאווררים שמתאימים לחדר שינה או חדר ילדים ומגיעים במגוון עיצובים וצורות שונות. מחיר המאוורר במבצע הוא 699 ₪ בלבד. 

דגם MARINO הוא מאוורר בקוטר של 42 אינץ' ומגיע בצבעים של לבן, שחור ועץ. המאוורר מגיע עם שלט ואפשרות דימר לעמעום התאורה.  

אם אתם צריכים מאוורר חיצוני לפרגולה או למרפסת יש במבצע את דגם Mountain Gale  שהוא מאוורר אמין מאוד עם מנוע שקט וחסכוני ומגיע ללא תאורה. מאוורר זה נמכר בסכום של 499 ₪ בלבד!.

מבצעים על מאווררי תקרה מגיעים לשיאם בתקופת החורף לאחר שנגמרת עונת המאווררים. קונים חכמים יכולים לחסוך מאות שקלים ברכישת מאוורר בתקופה זו. אפשר למצוא מאווררים שמחירם הרגיל הוא 1000 ₪ במחירים נמוכים של 500 ₪ ואפילו פחות. 

חשוב לזכור לא להתפתות רק למחיר נמוך אלא לרכוש מאוורר איכותי ואמין שיחזיק להרבה שנים כמו מאוורר Westinghouse האמריקאי. מאווררים אלה כוללים מנוע מתקדם ומסתובבים ביעילות רבה לאורך שנים. 

מבצע ההתקנה שלנו על מאווררי ווסטינגהאוס ממשיך גם בחורף, וכולל התקנה בבית הלקוח ע"י מתקין מוסמך מטעם החברה ב-99 ₪ בלבד. אין צורך יותר לחפש חשמלאי שיבוא להתקין את המאוורר שלכם, עדיף לרכוש את ההתקנה כחבילה אחת עם המאוורר במחיר מוזל. 

חורף חם מלא במבצעים

תהיו מוכנים וערניים בחורף הקרוב לכל המבצעים שאנחנו מציעים. מבצעי שופינג IL מתקיימים ב-9 עד 10 בנובמבר וכל המוצרים נמצאים שם במבצע, ממש חגיגה של קניות. 

מבצעי BLACK FRIDAY מתקיימים בתאריך 25.11 וגם שם אפשר למצוא מבצעים לוהטים והנחות משמעותיות מאוד בכל אתרי האונליין ברשת. 

בראש השנה האזרחית הידוע גם בשמו הלועזי סילבסטר וגם בחג ההודיה תוכלו למצוא הנחות משמעותיות  על מאווררים ומוצרי חשמל אחרים. 

אז שיהיה לכולם חורף נעים וחג שמח מלא בהנחות ומבצעים.

High Angle View Of Mother Assisting Sons In Making Craft At Home

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן