הביקיני שכבשו אותנו

תוכן עניינים

עונת הרחצה מתקרבת, הים עושה לכן עיניים ואין זמן מתאים יותר מעכשיו לקנות בגדי ים.
רגע לפני שתצאו לחפש את בגד הים החדש שלכן, כדאי שתדעו שהאופנה הנוכחית היא, איך לא, ביקיני. כן, גם השנה הביקיני כובשים את אמריקה וזו ההזדמנות שלכן לקנות את הביקיני החמים ביותר, היפים ביותר והמחמיאים ביותר. אז למה אתן מחכות? בואו תשמעו מהן הבקיניס הלוהטים שאתן חייבות שיהיו לכם בארון.

  1. ביקיני מחטב

כל אחת צריכה שיהיה לה בארון בגד ים מחטב. כזה שיש לו את יכולת העל להצמיד ולחטב את כל האזורים שדורשים איסוף והחזקה. בגדי ים מחטבים יכולים להגיע במגוון של מידות, רק חשוב לשים לב שבדרך כלל המידות הן של בגדי ים של נשים ולא אצל בגדי ים לנערות. כלומר, מדובר במידה 36 ומעלה. חשוב לציין כי ניתן למצוא ברוב החנויות את הביקיני המחטבים בסטנדים שבהם יש בגדי ים במידות גדולות.
כשאנחנו אומרים בגד ים מחטב, אנחנו מתכוונים בעצם לתחתון מחטב, בדרך כלל מדובר בתחתון שמגיע בגזרה גבוהה ומאפשר לכן להיראות מדהים וגם להרגיש בנוח.

  1. ביקיני עם הדפסים

אמריקה נפרדת ביקיני עם פסים ומקבלת בברכה את בגדי הים עם הדפסים. אנחנו מתכוונים להדפסים הכי חמודים שתמיד חלמתן עליהן. בגדי הים עם ההדפסים שאנחנו ראינו בינתיים והתאפקנו שלא לקנות הם:

  • דובדבנים
  • תותים
  • חדי קרן
  • דונאטס
  • בננות ועוד

כל אחת צריכה שיהיה לה לפחות בגד ים אחד עם הדפסים. ניתן לערוך שילובים צבעוניים עם בגדי ים שיש עליהם הדפסים. אם למשל בחרת בגד ים ביקיני עם הדפסים של בננות, הטופ יכול להיות עם הדפס והתחתון יכול להיות בצבע צהוב תואם. גם את בגדי ים אלו ניתן למצוא בסטנדים עם בגדי ים במידות גדולות.
אתן עלולות לחשוב שאפשרות זו מתאימה אך ורק לנערות, אך בעונת הרחצה הקרובה, אתם תוכלו למצוא בגדי ים כאלו גם לנשים.

  1. ביקיני שחור

אתן כנראה תסכימו אתנו שבגד ים ביקיני שחור הוא בדרך כלל נמצא בסטנד של בגדי ים מחטבים. אבל בעונה הקרובה, אתן תמצאו בגדי ים שחורים ולא רק בגזרת החיטוב. יש יתרון עצום לבגדי הים האלו – ניתן לשלב את החלקים שלהם עם כל צבע, פשוט כי שחור הוא צבע שמתאים להכול. כך שאם יש לכן בגדי ים עם הדפסים בארון וגם בגדי ים שחורים, אתן יכולות לשלב בכל פעם בין הטופ לתחתונים. 

אלו היו 3 הביקיני הלוהטים שכבשו את אמריקה ועתידים לכבוש את הארון שלכן. עכשיו, כשאתן יודעות אילו בגדי ים צריכים להיות בארון שלכן לקיץ הקרוב, אתן יכולות לצאת ולבחור את בגדי הים המתאימים לכן ביותר.

רוצים לגלות איפה כל הביקיני הכי שווים בארץ? אם לא הכרתן את גוטקס הגיע הזמן לשנות את כל מה שאתן מכירות על ביקיני! הביקיני של חברת גוטקס תמיד עדכני לאופנות הכי חמות שיש ובאיכות הכי טובה בשוק!

לעוד כתבות>>highlight.org.il

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן