פריט אחד שינה את כל חוקי המשחק בעולם האקססוריז לתינוקות, הכירו: משטחי פעילות.

תוכן עניינים

ילדות היא אחד השלבים החשובים ביותר בחייו של אדם. זה הזמן שבו סביר להניח שהם ינסו דברים חדשים ולחקור את הסביבה שלהם. כל ילד הוא שונה, עם צרכים ותחומי עניין שונים. כהורה, זה יכול להיות קשה לעמוד בקצב של כל הצרכים והאינטרסים האלה.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לוודא שלילדך יש שפע של צעצועים לרשותו. ישנם סוגים רבים ושונים של צעצועים שיכולים לעזור להם לצמוח בדרכים שונות, ממשחקים חינוכיים לילדים קטנים ועד צעצועים אינטראקטיביים יותר לילדים גדולים יותר שרוצים משהו מאתגר יותר.

אביזרים לחדרי ילדים יכולים להיות דרך מצוינת לקשט את החלל של הקטן שלכם. בין אם זה קישוט לפי נושא, או סתם כדי להוסיף איזושהי השראה לחדר הילדים, הטאצ'ים האישיים יהפכו את חדר הילדים למקום קסום עבורם.
אבל לא באתי לדבר על קישוטים כמו ציורים ושמלות אלא על פריט הרבה יותר פרקטי מאלה.
תחשבו שהייתי אומר לכם שיש פריט שיכול לשמש גם כפריט עיצובי לחדר הילדים וגם להעניק לכם ולילדים שלכם הרבה מעבר – בטיחות ומשחקי התפתחות עבור ילדיכם, שקט ושלווה עבורכם.

תכירו את משטחי הפעילות:

משטח הפעילות שנמצא בבתים רבים עם חדרי ילדים הוא שטיח משחק לתינוקות. מה זה בעצם שטיח משחק לתינוק? זהו בעצם משטח פעילות לשימוש תינוקות וילדים צעירים שעוזר להם ללמוד כיצד לזחול נכון. לשטיח הזה יש פעילויות שונות על פני השטח שלו כגון כפתורים אשר בלחיצה מכריזים על חפצים כמו חתול, כלב, פרה וכו', תמונות המייצגות חיות ודברים נוספים לתינוקות ללמוד.

שטיחי משחק לתינוק עשויים בדרך כלל מכותנה או בד רך על מנת לא לגרום לפציעה אם במקרה התינוק נופל עליהם. יש גם סגנונות שונים במראה של שטיחים אלה, כאשר לחלקם יש יותר מ-10 פעילויות. אחרים מגיעים עם צעצועי אחיזה המחוברים אל גדר לצד המשטח, שיכולים לשמש תינוקות שעדיין אינם מסוגלים לזוז כמו שצריך, מה שנותן להם את הבסיס והמרחב הבטוח לחקור, ללמוד ולהתפתח. עם זאת, לא משנה איזה סוג אתה קונה, שטיח משחק לתינוקות אמור להיות נוח מאוד לתינוקות מכיוון שהם יקדישו זמן רב לשחק בו כל יום.

הורים בדרך כלל קונים את זה ברגע שתינוקות מתחילים לזחול מכיוון שהם רוצים שהם יזחלו על משהו בטוח. במקרה זה שטיחי משחק לתינוק מהווים מתנה נהדרת לחברים שילדו לאחרונה, תוכלו להעניק אותם כמתנה לאמא טרייה!

אם אתם מתעניינים בלהעניק לילד או הילדה שלכם את הסביבה הבטוחה הזו, שמצד אחד מפתחת אותם ומאפשרת להם לחקור בביטחון אבל מצד שני מעניקה לכם את השקט הנפשי שהיקר שלכם מכל, במקום שבו הוא לא יכול להיפצע אבל הוא כן מפתח את עצמו אז כדאי שתשקלו את משטחי הפעילות של היליס.

משטחי הפעילות של היליס יוצאים מן הכלל בשוק, איכות החומרים, החשיבה על הפרטים הקטנים והשילוב המתבקש עם גדר לתינוקות של היליס – המוצר באמת רמה אחת מעל כולם.
משטחי פעילות של היליס מתאפיינים באפשרויות ניקוי וחיטוי מהירות, יכולת נשיאה ממקום למקום, קיפול והרכבה מהירים וצבעים משגעים שיכניסו לכל חדר את הטאץ הזה שחסר בו.

לעוד כתבות שוות>>peak.org.il

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן