שמעתם על Chat GPT?

תוכן עניינים

הדבר החם הבא

בנובמבר האחרון השיקה חברת Open AI את הגרסה העדכנית לצ'אט GPT. מדובר בתכונה מבוססת בינה מלאכותית שמתאפשרת באמצעות בוט. בשונה מהגרסאות הקודמות הגרסה זו נגישה לכלל הציבור והשירות הוא חינמי. אתם רושמים לבוט מה ברצונכם לכתוב והוא כבר עושה זאת עבורכם. הצ'אט נועד לסייע במשימות כתיבה שונות שעד היום בני אדם היום מבצעים, בין אם כתיבת סיפור, שירה, מחזה, מאמר מדעי ואפילו הרצת קודים. על פי התחזיות צ'אט GPT עתיד לשנות את תחום קידום אתרים כפי שהכרנו אותו עד היום. כרגע השירות אינו קיים בשפה העברית, אבל כפי שאנחנו מכירים את המדינה שלנו, לא רחוק היום והחידושים מעבר לים יגיעו גם אלינו.

בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים להקים אתר לבית העסק שלהם, בין אם עמוד נחיתה, הנגשת מידע, חנות אינטרנטית וכו', יוכלו להשתמש בצ'אט GPT על מנת לבנות אתר כזה. תוכלו להגיד לבוט מה תרצו שיהיה באתר שלכם,למשל כפתורים מסוימים, אופציית התחברות, שיטות תשלום, משלוחים וכל דבר שעולה על ראשכם שעל האתר שלכם להכיל. מרגע שתבקו מהבוט תוך כמה רגעים האתר שלכם יהיה מוכן. כמובן שכשהדבר יגיע לישראל בשפה העברית הוא ישפיע רבות על תחום קידום האתרים. אם בעבר היינו צריכים להעסיק מתכנתים בשביל לבנות אתר לעסק שלנו, נראה שבעתיד לא בהכרח נצטרך אותם.

כתיבת תכנים

יש לנו אתר לעסק שלנו – מעולה, כעת נצטרך קידום אתרים אינטרנטי על מנת להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלנו וכתוצאה מכך את הרווחים שלנו. עסקים רבים כבר הבינו היום שעל מנת לקדם את העסק שלהם חשוב שתהיה להם נוכחות ברשת ולכן הם משווקים את האתר שלהם בעזרת כותבי תוכן. צ'אט GPT יכול לסייע בכתיבת תכנים גם מהסוג הזה, התהליך הוא פשוט. אנחנו מבקשים מהבוט מה אנחנו רוצים שהטקסט שלנו יכלו למשל פרטים או נושאים מסוימים, בעלי מקצוע, טלפונים, מיקומים ועוד.. והצ'אט מספק לנו טקסט שמתאים למה שביקשנו. גם פה השירות אינו קיים בשפה העברית אך כשיגיע אנחנו בטוחים שהוא הולך לשנו, לשפר ולחדש את עולם השיווק לגמרי.

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

ציוד הגנה אישי

בטיחות העובד מתחילה בציוד מגן אישי נכון

בטיחות ושמירה על בריאות העובד הם דברים קריטיים בכל מקום עבודה. עבודה בסביבה מסוכנת או בתנאים קשים עלולה לחשוף את העובד לפגיעות ותאונות אם אין ננקטים אמצעי זהירות והגנה נאותים. ציוד מגן אישי הוא אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר להגן על העובד מפני סיכונים כאלה. ציוד כגון קסדות מגן, כפפות, נעליים וביגוד מתאימים, משקפי מגן ועוד – כל אלה יכולים להציל חיים ולמנוע פציעות קשות בעבודה. במאמר זה נסקור את סוגי ציוד ההגנה האישי הנפוץ והחיוני להגנה מרבית על בטיחות ובריאות העובד במגוון סביבות ותנאי עבודה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן