שמלת כלה בתפירה אישית או מוכנה?

תוכן עניינים

אם יש משהו חשוב לא פחות או אפילו יותר מהחתן, זו שמלת הכלה של הכלה! זה הזמן שלך להביא לידי ביטוי את החלומות והציפיות שלך שתמיד דמיינת! ואז מגיעה השאלה הגדולה, איזה שמלה? תפירה אישית או מוכנה? יש כל כך הרבה אפשרויות שאנחנו כאן כדי לעזור לעשות קצת סדר.

שמלות כלה מוכנות להזמנה

שמלות כלה לפי הזמנה הן הסוג הנפוץ ביותר של שמלת כלה כשאת עושה קניות בבוטיקים לכלות. עם שמלות לפי הזמנה, את מודדת דגם בחנות ולאחר מכן מבצעים את המידות עבורך. את בוחרת דגם מסויים שכבר מוכן וסגור מראש והבוטיק דואג לתפור לך את השמלה בגזרה בשביל המידות שלך. אל תתבלבלו לא מדובר על שמלה מוכנה פוט קונים והולכים.

שמלות כלה מוכנות ללבישה

בשונה משמלות מוכנות להזמנה, שמלות כלה מוכנות ללבישה הן אלו שאת מודדת, אוהבת ולוקחת הביתה. ברור שכנראה תצטרכי ללכת לתופרת לעשות תיקונים כאלה או אחרים. אבל השמלה שמדדת בסלון כלות היא השמלה שאת קונה. זה ממש מתאים לכלות שאין להן הרבה זמן, או במקרים שהדגם בחנות פשוט יושב טוב מידי!

מהן שמלות כלה בתפירה אישית?

אולי אחד ממונחי היוקרה הנפוצים ביותר שחוזרים על עצמם בעולם שמלות הכלה הוא קוטור, שזה תפירה אישית – אבל אולי גם שמעתם את המילה ואתם תוהים מה זה אומר. במקרים מסוימים הם כן, אבל לכל מעצב יש דרך משלו להשתמש במונחים אלה. באופן כללי, שמלות כלה קוטור בהתאמה אישית מיוצרות לחלוטין מאפס עבור כלה אינדיבידואלית.

אישי ואינטימי

מעצבי חתונות קוטור יעבדו עם הכלה כדי ליצור דפוס חדש לגמרי ושמלה מיוחדת במינה שנעשתה רק בשבילה. שמלות כלה יוקרתיות קוטור בדרך כלל יקרות יותר מרוב השמלות האחרות, אבל תהיה לך שמלה שהיא לגמרי שלך.אם חשקה נפשך בשמלות כלה מעצבות קוטור, חשוב להכיר טוב את המעצב שאת מתכננת לעבוד איתו והמלצה אישית היא תמיד דרך מצוינת לדעת שתקבלי תוצאה פנומנלית.

איך לבחור

אין נכון ולא נכון, בסוף זה איך שאת מרגישה הכי חשוב שתרגישי הכי בנוח והכי זוהרת ביום הגדול והשמח שלך.

 

LANE פורטל החדשות של ישראל!

שמלות מוכנות בבוטיקים של מעצבים שעיצבו כאוות נפשם ומציגים את המבחר לפי קולקציות עונתיות. הכלה יכולה להגיע, לבצע מדידות ותיקונים לשמלה הקיימת.

מעצבי שמלות כלה רבים ישמחו לתפור שמלת כלה אישית וייחודית רק לך כדי לשמח אותך ביום המיוחד.שימי לב שהמחירים של שמלות מעוצבות אישית גבוה יותר והסיכון שלא יצא כמו שחלמת גם הוא גדול.

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן