סירים מחבתות ועוד… אלו הם הטרנדים למטבח

תוכן עניינים

תבשילים וארוחות מתבשלים הרבה יותר טוב, כאשר משתמשים בסירים ובמחבתות איכותיים. ומסתבר כי גם בכלי הבישול הללו כמו בהרבה גדג'טים למטבח, לא חסרים טרנדים שהופכים את החיים לעוד יותר מוצלחים. הכירו את הטרנדים שמזרזים את התוצאות הטובות ומקלים על החיים לפני ואחרי האוכל. 

בישול בריא ונקי יותר

אף אחד לא נהנה לקרצף סיר או מחבת לאחר בישול או צלייה. במיוחד זה מעצבן אם תבשיל כזה או אחר טיפה נחרך או שהכנו משהו עם רוטב שנדבק בחוזקה. אבל הטרנד המוצלח למטבח חוסך את הטרחה הזאת. הכל בעזרת הסוג שנקרא סירים NON-STICK. ציפוי מהסוג זה, שאפשר למצוא בסירים ובמחבתות מודרניים באיכות גבוהה, מונע את הידבקות המזון. אבל הטרנד הזה למעשה מביא עימו יתרונות נוספים. למשל, קל יותר להוציא את המזון מכלי הבישול. בנוסף, אפשר להשתמש בפחות שמן, כך שהאוכל יוצא בטעם נהדר אך גם בריא יותר. 

לחתוך ולקצוץ ממש כמו שף 

רוצים לקצר את הזמן של הכנת האוכל? זה הזמן להצטרף לטרנד שיאפשר לכם לחתוך ולקצוץ את חומרי הגלם, כמו מיטב השפים בעולם. הטרנד של סכיני שף שובר את כל השיאים. המדובר בסכינים איכותיות בהרבה, שבנויות במיוחד לעבודה מדויקת, זריזה ונוחה יותר. ירקות קשים ועשבי תיבול, בשרים וחומרי גלם נוספים, הכל נחתך טוב יותר וללא מאמץ. 

היישר מהמטבח של המזרח הרחוק – טרנד האידוי 

הטרנד הבא מגיע לישראל היישאר מהמזרח הרחוק. בישול בריא מתבסס לא רק על טיגון אלא גם על אידוי מרכיבים שונים. כלים לאידוי הפכו לחובה בכל בית של אוהבי הבישול האיכותי, הטרי והבריא. 

כלי בישול מרובי שכבות 

כל אחד יכול לקנות סיר או מחבת זולים. אבל למחיר הזול יש משמעות עצומה, בזמן הבישול. הכלים האיכותיים יותר עשויים מיותר מאשר שכבה אחת. ריבוי השכבות מאפשר להשיג פיזור אחיד וטוב של חום. החימום יוצא אחיד, זה משפר את התוצאות וגם מזרז את זמן ההכנה. הטרנד שהחל בגדול אצל בשלנים חובבים רציניים, כבר מתפשט כאש בשדה קוצים. 

Sunny side up eggs frying on a non stick pan

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן