סובלים מנשירת שיער? הכירו את שיטת PRP

תוכן עניינים

PRP –  Platelet rich plasma 

ה-PRP הוא טיפול חדש ומהפכני לנשירת שיער, טבעי לחלוטין ולא פולשני.

אם את נאבקת עם נשירת שיער, את לא לבד. מיליוני אנשים ברחבי העולם מתמודדים עם הנושא הזה על בסיס יומי. אז נכון שיש טיפולים רבים זמינים, אבל רבים מהם יקרים, פולשניים, או שהיעילות שלהם לא הוכחה. עם זאת, יש טיפול חדש שלא הרבה מכירים, שמחולל מהפכה בתעשיית נשירת השיער. PRP, או פלזמה עשירה בטסיות, הוא טיפול טבעי לחלוטין ולא פולשני, בו משתמשים בדם שלך כדי להמריץ את צמיחת השיער. טיפול שיער PRP הוא דרך יעילה להפליא להצמיח מחדש את השיער הטבעי שלך. הוא מתאים לטיפול גם לגברים גם לנשים בכל הגילאים, וניתן להשתמש בו לטיפול בכל סוגי נשירת שיער.

בנוסף, PRP עוזר בעיבוי שיער קיים ומעניק לו מראה מלא ובריא יותר. עוד על PRP ואיך הוא יכול לעזור גם לך – נטורלוק, החברה המובילה בישראל להסרת שיער בתוצאות מדויקות לטווח ארוך.

  • שיטת PRP משתמשת בדם שלך כדי לעורר צמיחת שיער, כך שתוכלי להחזיר את הביטחון שלך ולחזור להרגיש נהדר עם עצמך.
  • שיטת PRP משתלמת, קלה לשימוש, והוכחה כיעילה להפליא בשיקום שיער שאבד.
  • בשיטת PRP תוכלי להשיג את השיער הבריא והמלא שתמיד רצית.

PRP הוא טיפול חדשני שבו דם נלקח מהגוף ומוזרק בחזרה לקרקפת.

ההליך פשוט ולוקח רק כמה דקות. ראשית, לוקחים כמות קטנה של דם מהזרוע. לאחר מכן, שמים את הדם בצנטריפוגה, המסובבת אותו במהירות גבוהה כדי להפריד את טסיות הדם מתאי הדם האדומים. חלק הדם המוזרק בחזרה לקרקפת הוא החלק העשיר בטסיות דם. טסיות דם הן סוג של תאי דם עם תפקיד חשוב בקרישת הדם. הטסיות האלה ממריצות את השורשים וגורמות להן לייצר שיער חדש. התהליך כולו מהיר ואורך פחות משעה.

אז מה כל כך מיוחד בטיפול הזה? מה יש בו שאין בטיפולים אחרים?

שלא כמו טיפולי נשירת שיער אחרים שבהן הטיפול "מגיע מבחוץ", בשיטת ה-PRP, נעזרים בדם של המטופל או המטופלת כדי לעורר צמיחת שיער חדש באופן טבעי. PRP הוא טיפול אידיאלי למי שמחפשת דרך בטוחה ויעילה לטיפול בנשירת שיער ללא ניתוח או תרופות. ההליך עצמו פשוט ומהיר, ואחרי הטיפול אפשר להמשיך בשגרת החיים כרגיל. רופאים ומכוני הסרת שיער מקצועיים בכל העולם נעזרים ב-PRP לטיפול בנשירת שיער גברית ונשית כאחד, והוא מסייע אפילו לשיפור מראה שיער דליל. אם את מודאגת מאיך שנראה השיער שלך ומחפשת טיפול שאינו פולשני וללא תופעות לוואי,  PRP יכול להיות הטיפול המתאים לך.

טיפול PRP עושים רק אצל מומחה

אם את שוקלת טיפול שיער PRP, הקפידי להתייעץ עם מומחה שיש לו ניסיון וכבר טיפל בנשים אחרות בהצלחה. מומחה כזה יוכל לעזור לך לקבוע אם PRP מתאים לך, ולענות על כל שאלה שיש לך לגבי ההליך או התוצאות.

מוזמנים לשיחת ייעוץ בחינם עם מיטב המומחים בחברת נטרולוק !

Middle-aged man having hair treatment at beauty salon

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן