אמא, איך זה שאין לך זמן אפילו לפיפי? המוצרים שיאפשרו לך קצת שקט עם הבייבי שלך.

תוכן עניינים

חיכית לו, ועכשיו הוא סוף סוף כאן, הבייבי שלכם. רגשות, מחשבות והכנות רבות נעשו במהלך תקופת ההיריון, וכעת לאחר הלידה, החיים כפי שהכרת, אינם עוד. כעת, יש לך בייבי קטן, שעלייך לדאוג לו ולהיות עמו, ולהקדיש לו את מלוא תשומת הלב. מהם המוצרים שיאפשרו לך קצת שקט עם הבייבי שלך? בואי נתחיל. 

תחילה, חדר התינוק

ישנם מספר מוצרים, אשר מקומם בחדר השינה של התינוק, אשר אלו יחזקו ויסייעו להתפתחותו התקינה, וכן יעניקו לך מספר דקות של שקט. אוניברסיטה לתינוק, וכן משטחי פעילות, מאפשרים לילד חשיפה לגירויים. מלבד החשיפה לגירויים, הנחת התינוק על גבי האוניברסיטה או משטחי הפעילות, יאפשרו לך זמן קצר שלך. 

משחקים וצעצועים 

מוצרים נוספים אשר יסייעו בעמידה בשלבי ההתפתחות, הם צעצועים לתינוקות ומשחקי הרכבה לתינוקות. צעצועים ומשחקים אלו, יוכלו לספק לתינוק גירויי, וכן לחזק אצלו את הקוגניציה, תיאום עין-יד , הם בנוסף עוזרים לתינוק ללמוד דברים כמו צורות ומספרים .

פעילויות תינוקות 

תינוקות אוהבים פעילויות שהם יכולים לתקשר איתן. הם נמשכים לצעצועים, פאזלים ומשחקים. פריטים תחושתיים נפלאים לתינוקות מכיוון שהם יכולים להגיב להם פיזית. 

בנוסף, לצד היתרונות של המשחקים והצעצועים, הנחת התינוק עם צעצועים ומשחקים אשר מותאמים לגילו ואינם מהווה סכנה עבורו, יאפשרו לך, אמא טרייה ועייפה, זמן לסידורים בבית, לצפייה בתוכנית ואף למנוחה קלה. 

זמן לאמבטיה 

בזמן האמבטיה אומנם לא תוכלי לקבל זמן שקט לבד, אך תוכלי להפוך את הזמן עם הבייבי שלך לחווייתי יותר עבורכם. הוספת משחקי אמבטיה בזמן הרחצה, ימקסמו את החוויה, ואף יפתחו יכולות חדשות אצל התינוק שלך. 

יוצאים החוצה – מתקני שעשועים 

יום יפה ואת רוצה לנצל את היום ולצאת לגינה עם הבייבי שלך. על מנת שתוכלי לשבת לשתות קפה בכיף, או סתם לשבת ולהירגע מעט מהשגרה החדשה. יציאה החוצה, מצריכה את התאמת הצעצועים של התינוק למקום. מתקני שעשועים לתינוקות, מתאימים לכל יציאה החוצה. 

גדרות ביטחון לתינוקות – להיות בראש שקט 

לשלבים המתקדמים יותר, בהם התינוק מתחיל להתגלגל, להתהפך ולזחול, ללא ספק הפתרון הוא גדרות ביטחון לתינוקות. מדובר בשלב מסוכן ומפחיד, אשר בו התינוק בשנייה של הסטת מבט או תשומת לב, יכול להגיע לחפצים או כלים מסוכנים ואף למדרגות. 

גדרות בטיחות לתינוקות הן דרך מצוינת לשמור על בטיחות התינוק שלך. הם יכולים להיות בפנים או בחוץ והם מגיעים בסגנונות רבים ושונים.

הסוג הנפוץ ביותר של גדר בטיחות לתינוק הוא שער התינוק המותקן בלחץ. שערים שמותקנים בלחץ הם קלים להתקנה וניתן להסירם ללא כל נזק לקירות שלך. שערים אלו הם גם האפשרות הזולה והיעילה ביותר.

בשל כך, גדר ביטחון אשר תוחם את החלל אליו התינוק יכול להגיע, מאפשר בקרה תמידית, וכן מאפשר שקט נפשי לאמא הדואגת.


אתר פורטל החדשות החם של ישראל >> ג'סטין

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן