מתנה להורים טריים – טיפים הצעות והמלצות

תוכן עניינים

קרובי משפחה או חברים הפכו להורים טריים? כל לידה של תינוק חדש מביאה עמה המון התרגשות, לא תרצו להגיע להורים טריים בידיים ריקות. הגיוני כי תרצו לפעמים לקנות מתנה בהפתעה מבלי לשאול מראש מה ההורים רוצים או צריכים. כנהוג, עליכם להערך בהתאם להביא מתנה להורים טריים שהיא גם שימושית וגם פרקטית. אלו שעדיין לא הפכו להורים, ודאי ימצאו עצמם מתלבטים מול שלל האפשרויות העומדות בפניהם בחנויות. אז מה כדאי להביא להורים טריים? בואו נתחיל.

 

תהליך בחירת המתנה בחנות אינה משימה פשוטה. בחירה במתנה אשר תורמת להתפתחותו של הילד, ותואמת לשלבים בו הוא נמצא, תהווה בחירה מעולה. אבל גם מתנות מפנקות אחרות יעשו את ההורים מאושרים

 

מארזים לתינוק חדש

הרשתות השונות מציעות מגוון של חבילות לידה ומארזים לתינוקות, שיכול לשמש כאלטרנטיבה חסכונית ונוחה לקניית מתנת לידה.

גם אם המארזים לא ממש שימושיים במלואם, הם נהדרים ומשמחים מאד! כל יולדת תשמח מאוד לקבל לאחר הלידה מארז של עוגת חיתולים, צעצועים, בגדי גוף עטופים כסוכריה על מקל, שמיכות רכות ומפנקות וגם דובונים מתוקים. מתנה לתינוק החדש היא בעצם מתנה ליולדת, מתנה אשר תהפוך את הטיפול בתינוק נוח יותר.

 

תופתעו לגלות מה הם מוצרי הטקסטיל השימושיים ביותר לתינוק שתמצאו במארזים!

– מצעים למיטות ולעריסות
– סטים ללולים
– שמיכות
– מגבות
– מגני ראש 
– חיתולי טטרה במבוק 
 

כמה שיותר יותר טוב. אתם ודאי תחשבו, מה כבר תינוק צריך כל כך הרבה מגבות או מצעים  לעריסה?, מגני ראש וחיתולים למיניהם אפשר להניח מה הסיבות העיקריות אבל תיווכחו לדעת כמה זה שימושי כשהעריסה תתמלא בתדירות גבוהה בפליטות, בריחות מהחיתול. או בעת טיול בעגלה ונסיעות..

 מנשא עמיד במים

 האמבטיה הראשונה יכולה להיות נוראית לתינוק ולהורים גם יחד. נכון שיש תינוקות שלווים במגע מים מהרגע הראשון, אבל אצל רוב התינוקות זה סיוט. בדיוק בשביל זה חשבו על המנשא הרטוב , שהוא בעצם בגד ים עם כיס לתינוק, תוכלו  לקלח את הבייבי כשהוא עליכן, אפילו בלי אמבטיה. בהמשך, תוכלו לעבור עם המנשא אל הים והבריכה לשחייה משותפת. מדליק.  

אוניברסיטה לתינוק 

בתור התחלה, לגילאי 0-6 חודשים, קניית אוניברסיטה לתינוק תהווה בחירה משכילה. אוניברסיטות הן משטחי פעילות, אשר בהן יכול התינוק להפעיל את גופו, וכך לחזק את שריריו. מעל המשטח, תלויים גירויים לתינוק, אשר אלו מסייעים לו במגע בצעצועים, תפיסה ומשיכה וכן בתאום עין יד. האוניברסיטה מסייעת לפיתוח מוטוריקה עדינה וגסה, וכן את החושים של התינוק. 

כמו כן, על משטח האוניברסיטה ניתן להניח את התינוק הן על גבו והן על בטנו. כך, לומד התינוק כיצד להתהפך. 

איך לא? צעצועים לתינוקות 

כיום, ישנו מגוון רחב של צעצועים לתינוקות אשר מיועדים לגילאים שונים ומסייעים בשלבי ההתפתחות השונים. צעצועים כאלו ואחרים, מסייעים לתינוק לעבוד על אחיזתו, וכן לחקור. כך שבאמצעות המשחק בצעצועים, התינוק מפתח את המוטוריקה העדינה שלו, את חושיו וכן את הקוגניציה. 

משחקי הרכבה לתינוקות 

עוד מתנה מוצלחת להורים טריים, אשר מסייעת להתפתחות התינוק, אך עם זאת גם מספקת שקט להוריו, היא משחקי הרכבה לתינוקות. משחקים אלו, מסייעים לפיתוח תיאום עין יד אצל התינוק, כן מפתחת את יכולת האבחנה החזותית. 

מתקני שעשועים 

מתקני שעשועים לתינוקות, מסייעים בעידוד התינוק לגעת, לחקור ולתפעל את המתקן. מתקנים אלו, מסייעים לפיתוח השמיעה וההקשבה, וכן מפתחים את המוטוריקה של התינוק. 

משחקי אמבטיה 

משחקי אמבטיה, מגיעים לרוב בצבעים ובצורות בולטות. כאשר המשחק תחת המים באמבטיה, בולט המשחק לעיניו של התינוק, כך מתחזקת הראייה של התינוק ומתעצמת חווייתו. 

גדרות ביטחון לתינוקות 

מתנה אשר מעניקה שקט רב להורים החוששים, היא גדרות ביטחון לתינוקות. מדובר במתנה לגילאים קצת יותר מתקדמים, כאשר התינוק מתחיל את צעדיו הראשונים. ביתנו מלא סכנות, ואינו מותאם להליכתו של התינוק. לשם כך, נועדו גדרות הביטחון. גדר הביטחון מתחמת את האזור בו התינוק יכול להתחיל להתהלך, ומסייעת למנוע פגיעות.

 

כדאי לכם לבקר גם ב >> UPTO

מתנה להורים טריים

נסו לשלב גם מתנות לילוד וגם מתנות להורים הטריים. שלבומוצרי טקסטיל, מארז חיתולים בצורת עוגה יכול להיות יצירתי ומגניב. והוסיפו איזה שובר עיסוי מפנק להורים- כן גם לאבא מגיע.

אוניברסיטה למעשה זהו מונח שמתאר משטחי פעילות שמייצרים עניין אצל הפעוט, הם צבעוניים בעלי מרקמים שונים וחלקם גם משמיעים צלילים.האוניברסיטה מסייעת לפיתוח מוטוריקה עדינה וגסה, וכן את החושים של התינוק. 

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן