מתנות ליום הולדת שנה

תוכן עניינים

יום הולדת יש רק פעם בשנה, כפי שאמר המשורר, ולכן זו הזדמנות טובה לקבל מתנות ממשפחה וחברים קרובים. אבל כדי שתקבלו דברים שימושיים, כדאי לדעת מראש מה לבקש. 

"היי גילו גילו נא, יום הולדת הנה בא!"

יום הולדת שנה היא בעיני רבים סיבה למסיבה, לפעמים לא פחות מיום הלידה עצמה. אחרי שנה אינטנסיבית בה התינוק הקטן שלכם גדל במהירות עצומה, ומפתיע אתכם בכל יום מחדש, מגיעה נקודת הציון החדשה – גיל שנה. בגיל שנה תרגישו בשינוי המשמעותי בהבנה של התינוק שלכם, ותרגישו שהוא לאט לאט הופך לילד. אז לאור כל השינויים הללו, אתם בטח תוהים לעצמכם מה כדאי לענות לסבא לסבתא או לחברים כשהם מבקשים לדעת מה לקנות לתינוק הקטן. הכנו לכם רשימה של כל הדברים שהכי כיף ושימושי לקבל. 

מוצרי חובה לתינוק 

נתחיל מהפריטים הבסיסיים שצריכים להיות לכם, ואם אין לכם אותם כדאי לצרף אותם לרשימה. אוניברסיטה לתינוק היא ככל הנראה הצעצוע הראשון אליו תחשפו את התינוק שלכם, והיא מוצר חובה בכל בית שיש בו תינוקות. מה גם שאוניברסיטה, עם הבובות והגירויים שתלויים מעל ראש התינוק, מגרה את התינוק לחקירה וגם כשהוא שוכב על הבטן מעודדת אותו להרים את הראש. מוצר שני נוסף שהוא חובה בכל בית, הוא משטח פעילות. יש משטחי פעילות מחומרים שונים, עליכם לבדוק למה אתם יותר מתחברים, אבל בכל מקרה אתם תגלו שזהו מוצר שימושי מאוד, כך ניתן לשחק על הרצפה הקרה בחורף, והוא מספק ריפוד מסוים לנפילות ולהתהפכויות. 

צעצועים 

צעצועים לתינוקות זו מתנה שכיף מאוד לקבל, שיעזרו לכם להעסיק את הקטנטנים בבית, אבל היא גם בעיקר שימושית מאחר והיא מוסיפה לכם עוד משחקים למאגר. מומלץ לבקש מגוון של צעצועים, כמו משחקי אמבטיה פשוטים ועד משחקי הרכבה לתינוקות שככל הנראה יחכו עוד קצת עד שהתינוק יגדל. לאמיצים מבניכם, אפשר גם לבקש מתקני שעשועים הביתה, כמו נדנדה שאפשר לתלות מהתקרה , מגלשות 

מתנה שהיא קצת בשבילכם 

כמובן שבכל הרשימה הזאת צריך גם לחשוב על אמא ואבא, ומה יותר נחמד מלשתות קפה חם ולעזור לתינוק שלכם לתרגל קצת זמן איכות עם עצמו? אבל בשביל שתוכלו לעשות זאת, ויחד עם זאת לשמור על ביטחונו של התינוק, אתם תגלו כי גדרות ביטחון לתינוקות או לול נייד יכולים להקל עליכם את החיים משמעותית. מוצרים אלו אינם זולים והם מגיעים לכמה מאות שקלים, ולכן הם נכנסים לרשימת המתנות שכיף לקבל (ולחסוך). 

משחקי ספורט לתינוק כבר מגיל צעיר 

בימים אלו ידוע החשיבות הרבה לאורח חיים בריא פעיל ככל האפשר , בתור הורים האחריות הזו להנחיל לתינוקות כבר מגיל כל כך צעיר את ההרגל לשחק משחקים שמפעילים את הגוף בצורה עקבית שהולכת וגדלה היא מאד רצויה ואף חשובה . פעילויות מסוג זה שוברות את השגרה של הילדים עוד מגיל ינקות ותסייע להתפתחות שלהם מבחינת מוטוריקה וקואורדינציה מה גם תספק להם לא מעט שעות של בילוי והנאה  .

דוגמאות ורעיונות למשחקי ספורט 

משחקים אידאליים לחצר ולבית בכלל , יכול להיות שער כדורגל ביחד עם כדור פצפון שמתאים לתינוק , כדור סל עם לוח טבעת ורשת , קירות טיפוס המונחים על הרצפה , מגלשות קטנות המותאמות לגודל התינוק ועוד.. 

אל תחששו אם התינוקות והילדים שלכם לא נמשכים בצורה מיידית לכל הצעצועים והמשחקים שאתם קונים ומביאים להם ,שלא לחשוב על היעלבות על כך שהם לא מעריכים אתכם , אל תשכחו שהם צוברים את החוויות שלהם לאט לאט ומגלים את התחביבים שלהם עם הזמן (:

מטבח למשחק 

מטבח לילדים ותינוקות קיבל אזכור מיוחד משלו, מאחר וזו המתנה האולטימטיבית לגיל שנה. בדרך כלל בסביבות גיל זה תינוקות מתחילים להיעמד, ולאחר מכן גם לעשות את צעדיהם הראשונים, והם מתחילים לחפש משחקים בגובה שלהם. המטבח הקטן מעניין אותם מאוד, כמו שכל דבר מעולם המבוגרים הופך בעיניהם למשחק, והוא מלווה אותם גם שנים קדימה כשהם לומדים לשחק משחקי "בכאילו" והמטבח משמש להם ככלי פורה לדמיון. 

לסיכום

רשימת המתנות השימושיות שהכי כיף לקבל לכבוד יום הולדת שנה של התינוק כוללת משחקים, צעצועי התפתחות, אביזרי בטיחות, ומשטחי פעילות. בכל מקרה מומלץ מאד שתשחקו עם התינוקות והילדים שלכם במשחקים אלה ותנצלו אותם למען בילוי משותף וזמן איכות (:


אהבתם את הכתבה? >> SUPER

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן