מקומות מומלצים לסיורים קולינריים

תוכן עניינים

סיור קולינרי הוא סיור שבו אתם פוגשים טעמים וריחות שבהם כנראה לא פגשתם מעולם. בסיור קולינרי תחשפו לטעמים שנמצאים מאוד קרוב אליכם אולם כאלו שלא יצא לכם לחוות. אנחנו כאן עם כמה המלצות על מקומות שבהם ניתן לערוך סיור כזה.


  • שוק מחנה יהודה

 

שוק מחנה יהודה הוא אולי המקום הראשון שעולה לראש כאשר חושבים על סיורים קולינריים. בשוק ניתן להנות מכל מה שיש למטבח הירושלמי להציע לנו, וקיים בו מגוון עצום. 

 

העולם של השוק מתחיל מחנויות תבלינים מסורתיות, ומגיע עד לחנויות שמוכרות מזון מהיר בנוסח האמריקאי. אם אתם מחפשים מקומות מומלצים לסיורים קולינריים, מחנה יהודה הוא בהחלט אחד כזה.


  • שוק לוינסקי

 

אם מחנה יהודה רועש מידי בשבילכם, גם בשוק לוינסקי תוכלו להנות מסיור קולינרי נהדר. במהלך הסיור תפגשו את הטעמים הייחודיים שיש לשוק להציע לכם, יחד עם הדמויות הצבעוניות שנמצאות מאחורי הטעמים הללו.


  • סיור בשוק של עכו העתיקה

 

עבור מי שמתחבר במיוחד למאכלי ים, אין מקום מתאים יותר לסיור מאשר השוק של עכו העתיקה. בשוק תוכלו להנות מסחורה שמגיעה אליכם ישר מהים, ולשמוע סיפורים מרתקים מהדייגים בעיר.

 

לסיכום

סיור קולינרי הוא בילוי נהדר, ומהווה דרך לפגוש טעמים וריחות חדשים. המקומות שאותם הבאנו לפניכם הם מקומות שמתאימים עבור סיור קולינרי בכל זמן. 

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן