מצעד הסטיילינג הבינלאומי: יצאנו לבדוק

תוכן עניינים

האופנה היום משתנה בקצב מסחרר, ופריטים חדשים נוספים כל עונה למצעד הטרנדים. אנחנו דווקא יצאנו לבדוק אילו פריטים תמיד היו כאן, ותמיד יהיו כאן כדי להישאר.

למי יש מספיק בגדים בארון?!

למרות שכמעט ולא יצאנו מהבית בתקופה האחרונה, ואולי דווקא בגלל זה, אופנה הפכה להיות חלק חשוב מאיתנו. כל יציאה מהבית זו סיבה מצוינת להתארגן ולהרגיש טוב עם עצמנו. אם יצאתן לשופינג לאחרונה, בטח שמתן לב כי הבגדים היום הופכים נועזים יותר, ייחודים יותר, ומאפשרים לכל אחת למצוא את הסגנון שלה. עם זאת, אספנו רשימה של  פריטים שמהווים קלאסיקה על זמנית ועל אזורית, שכל אחת צריכה שיהיה לה בארון. והבאנו אותה לפניכם

הג'ינס המושלם

לא משנה אם את גרה בישראל, בארצות הברית, או באירופה – כל אחת צריכה בארון שלה ג'ינס שיישב עליה טוב. כזה שיאסוף, יחמיא, וישתלב טוב עם כל חולצה שנרצה לצרף לו. במדינה שכולם לובשים ג'ינס, גם לחתונות, השקות ואירועים מיוחדים, צריך לדעת איך לשלב את הג'ינס עם הנעל הנכונה ומתי לוותר לטובת מכנס מהודר יותר. ג'ינס טוב ישמש אתכן גם בימים שפחות מתחשק לכן להשקיע, ועדיין תוכלו להיראות מעולה. 

    טיפים בסיסיים כשלובשים ג'ינס:

  • סביבת עבודה חופשית, ג'ינס וז'קט יכול לעבוד לפגישות עבודה ואירועי חברה.
  • בסביבה עסקית הולם יותר ללבוש גינס כהה או שחור מאשר בהיר..
  • חשוב שהג'ינס לא יהיה ארוך מדי או קצר מדי, ג'ינס שלא יושב נכון משדר מראה מרושל.
  • גזרת מכנסי הג'ינס צריכה להיות תואמת למבנה הגוף.ישנן  שלוש גזרות בסגנון זה: Straight, Relaxed, Skinny. מומלץ לא "להתחבא" בגזרה רחבה ולא הולמת.


 שמלת ערב שחורה

שמלת ערב שחורה היא פריט על זמני, שחוצה כל טרנד וכל עונה בשנה.
השמלה השחורה הקטנה ידועה כמוצלחת במיוחד משום שהיא מתאימה לכל שעות היום ולכל אירוע או השקה. כמו כן, עלותה של שמלה זו בדרך כלל נמוך וניתן למצוא אותה בכל גזרה, כמעט לכל הגילאים.

כל פעם שאת מתלבטת מה כדאי ללבוש, ולא מצליחה להחליט אם ללבוש משהו פשוט או מושקע, שמלת ערב שחורה יכולה להציל אותך. מצד אחד את יכולה להיראות איתה הכי טבעית שיש, וברגע שאת מוסיפה את ההלבשה התחתונה המתאימה, כמו חזיית פוש אפ או חזיית סטרפלס, את הנעליים הנכונות ואת האקססוריז הנכון את יכולה להפוך את ההופעה שלך לרשמית ומהממת ברגע.

 טיפים ללבישה נכונה של שמלה שחורה


  • למראה אלגנטי כדאי לבחור בצמידים ותיק צד או קלאץ' בהירים ובנעלי עקב כהות אך לא שחורות. 
  • הוספת גקט וסניקרס למראה ספורטיבי 
  • התאמה נכונה של בד תיצור הופעה נכונה ומדוייקת למבנה הגוף.

הלבשה תחתונה

הלבשת תחתונה סקסית ומחמיאה היא בעיקר בשבילך. יש מי שירגישו בנוח עם חוטיני, ויש מי שיעדיפו את הגזרה הרגילה. עלייך להתחבר לפריטים שאת בוחרת, ולהרגיש בנוח איתם. חזיות יפות, כאלה שמחמיאות לחזה שלך ומרימות אותו יכולות להפוך כל בגד כושל לבגד מוצלח שיושב עלייך בול. גם מחטבים יכולים לעזור לך ללבוש שמלה שאת מאוד אוהבת ושקצת פחות מחמיאה לך. 

חולצה מכופתרת

חולצה מכופתרת היא אחד הפריטים הכי שימושיים בארון. היא יכולה לשמש אותך ביום עבודה במשרד, ומצד שני עם השילוב הנכון היא יכולה להפוך לפריט לבוש סקסי שיקפיץ את הלוק שלך. חולצות מכופתרות מחמיאות במיוחד לבנות עם מידות גדולות בחזייה, אך לא רק. מפורסמות רבות לובשות היום חולצות מכופתרות כאשר הן מכופתרות רק בחלק מהכפתורים, אך זה כבר תלוי בטעמך האישי. 

לבוש ספורטיבי

היום הלבוש הספורטיבי הפך להיות חלק בלתי נפרד מהסטייל שלנו – אנחנו הולכות עם טייצים וטופים ביום יום ולא רק כדי להתאמן. העובדה שבשנים האחרונות אנחנו מעדיפות את הנוחות לצד הסטייל הפכה את הטייצים והטופים לפריט מאוד מבוקש ואיתו גם המון חברות שהחלו למכור אבל בינינו, לא פשוט למצוא מותג שעושה את זה נכון. אז תכירו את ג׳וב, מותג בגדי ספורט לנשים שעושה את זה נכון – גם סטייל מהמם, גם איכות ייצור מטורפת, גם בגדי ספורט נוחים בטירוף וגם במחירים טובים! אפשר להגיד שלמי שיש ג׳וב יש הכל.

טישרט לבנה
אין על המראה של ג'ינס עם טי שרט לבנה, הוא תמיד עובד וכדי  לשמור עליו עדכני ולהיראות במיטבך. צריך לשלב פריט או שניים. תוכלי לשדרג את הלוק עם משקפי שמש מעוצבות, תיק גב או צד, נעלי עקבי סטילטו או סניקרס ושרשרת גדולה שתקפיץ את המראה המושלם.אם את לא בעניין של תכשיטים אפשר תמיד לשים צעיף או מטפחת. אפשר לשלב טבעות או צמידים, רצוי לא גם וגם כדי לא להעמיס.

לסיכום

הטרנדים בעולם האופנה משתנים במהירות, ופריטים שהיו הדבר החם בעונה הקודמת יאבדו מקסמם בעונה שלאחר מכן. אבל לצד הטרנדים החולפים, ישנם פריטים שתמיד יהיו שימושיים בארון שלך, ולא משנה מאיזה מדינה את. ג'ינס שיושב עלייך בול, שמלת ערב שחורה שיכולה להפוך למה שתרצי ברגע, הלבשה תחתונה שתגרום לך להרגיש ולהיראות מושלם, וחולצה מכופתרת לשימוש סולדי או פרוע. זו הרשימה הבסיסית שלנו, ומה הם הפריטים שאתן לא יכולות בלעדיהן


בואו תגלו עוד ב.. GLU.CO.IL !!

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן