מה יש לראות בטלויזיה

תוכן עניינים

לכל אחד יש דעה אחרת לגבי אילו סדרות טלוויזיה הן הטובות ביותר. מאמר זה יחקור את ארבע סדרות הטלוויזיה הפופולריות ביותר ואת הפופולריות שלהן.

סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר אי פעם היא שאלה מעניינת לענות עליה מכיוון שהיא סובייקטיבית ויש כל כך הרבה דעות שונות! עם זאת, ישנן כמה תוכניות טלוויזיה שעולות בראש הרשימה בעקביות. סדרות הטלוויזיה הטובות ביותר אי פעם הן אלה שגורמות לך לצחוק, לבכות או להתעצבן. הם אלה שגורמים לך לרצות לצפות בינג 'בכל עונותיהם בכמה ימים. אלו הן מסדרות הטלוויזיה המשפיעות ביותר שנוצרו אי פעם.

תוכניות הטלוויזיה הטובות ביותר נוטות להיות מיזוג של סוגים רבים ושונים של ז'אנרים, עם חוט אחד משותף – סיפורים בעלי השפעה שנשארים עם הצופים שנים לאחר שצפו בהם.

סדרות הטלוויזיה הפופולריות ביותר אי פעם על פי דירוג IMDb הן:

שובר שורות, משחקי הכס, המתים המהלכים, חברים.

קצת על IMDb :

IMDb היא פלטפורמה לאנשי מקצוע בתעשיית הבידור כדי לשתף ולגלות את החדשות האחרונות, סרטים, תוכניות טלוויזיה וסרטונים. באתר יש קטעים המתאימים לקטגוריות שונות. הקטע IMDb מאפשר למשתמשים שלו ליצור ולשתף את רשימות הסרטים האהובים עליהם. הוא כולל גם רשימות כמו "הסרטים הטובים ביותר בעשור", "עשרת הסרטים הטובים ביותר", "20 השחקנים הטובים ביותר בכל הזמנים", "20 השחקניות הטובות בכל הזמנים" וכן הלאה.

.IMDb הוא המקור הפופולרי והסמכותי ביותר בעולם לסרטים, טלוויזיה ותכנים מפורסמים.

שובר שורות

שובר שורות נוצר על ידי וינס ג'יליגן ושודר במקור ב -20 בינואר 2008. הסדרה הייתה מועמדת לפרסים רבים, כולל 16 פרסי אמי בזמן ריצה. הפרק האחרון שלה שודר ב -29 בספטמבר 2013. התוכנית גם זכתה במספר מועמדויות לפרסים שונים אחרים, כולל 39 פרסי People's Choice, 16 פרסי Critics 'Choice, 9 פרסי לוויין, 3 פרסי אוסקר באנגליה הבריטית ו -5 מועמדות לפרסי גילדת שחקני מסך. שובר שורות (באנגלית: Breaking Bad) היא סדרת דרמת טלוויזיה אמריקאית שהופקה ושודרה על ידי AMC. הוא מספר את סיפורו של וולטר ווייט, מורה לכימיה בתיכון שאובחן כסובל מסרטן ריאות שאינו ניתן לפעולה ופונה לחיי פשע כדי להבטיח את עתידה הכלכלי של משפחתו. 

בית הנייר 

בית הנייר היא סדרת דרמה ספרדית של היוצר אלכס פינה . הסדרה מספרת על מהלכו של שוד במטבעה המלכותית של ספרד . הסדרה המיוחדת הזו עלתה לשידור בספרד שבאירופה בפעם הראשונה ב – 2 במאי 2017 בערוץ הספרדי 'אנטנה 3' , לאחר מכן נרכשה , ועלתה לשידור ב25 בדצמבר 2017 בענקית הסטרימינג נטפליקס 

בית הנייר היא אחת מאותן סדרות IYKYK.  הסדרה קיבלה שבחים בכל רחבי העולם על יכולתה לערבב עלילה כה מורכבת עם סיפור עשיר ודרמטיות שיא, ' Money Hest' היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר  לשיווק 'מפה לאוזן'. בדומה לסדרות בינלאומיות כמו 'Squid Game' ( משחקי הדיונון ), אמריקאים רבים יבדקו כל דעה ביקורת , וסיפור אפשרי האם מספיק אנשים מתלהבים ממנו.

כדי לבצע את השוד הגדול בהיסטוריה של כ 2.4 מיליארד אירו , אדם מסתורי בשם הפרופסור מגייס להקה של שמונה שודדים שיש להם מאפיין אחד חשוב ומשמעותי : לאף אחד מהם אין מה להפסיד. חמישה חודשים של הסתגרות בלמידה הם משננים כל צעד, כל פרט, וכל סבירות לאחר יציאתה לפועל של תוכנית העילית הזו הם מגיעים למצב השיא שהוא להיות אחד עשר ימים כלואים במפעל המטבעות והבולים הלאומי של ספרד 'בנקו דה אספנייה ', מוקפים בכוחות המיוחדים ביותר של המשטרה ועם עשרות בני ערובה בכוחם, כדי לברר אם הימור ההתאבדות שלהם יצליח להוביל להשגת התהילה שלה הם מחכים או להפסד של הכל.  

 

משחקי הכס

משחקי הכס (באנגלית: Game of Thrones) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית לדרמת פנטזיה שנוצרה עבור HBO על ידי דייויד בניוף ו- DB וייס.התוכנית זכתה להצלחה בינלאומית. זוהי סדרת טלוויזיה בדרמה פנטזית המבוססת על סדרת ספריו של ג'ורג 'אר.אר מרטין, שיר של קרח ואש. את התוכנית הפיקו דיוויד בניוף ו- DB וייס, שני סופרים שנפגשו בזמן שעבדו כמשפרי תסריטים בטלוויזיה להשכרה בסדרת טלוויזיה, חוק וסדר: יחידת קורבנות מיוחדים, שהוקרנה לראשונה בשנת 1999. . הסדרה הופיעה לראשונה בשנת 2011 לשבחי הביקורת ולאחר מכן הייתה מועמדת לפרסים רבים, כולל מועמדות לסדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי 68th Primetime בשנת 2013. . משחקי הכס היא אחת ההופעות המצליחות ביותר של HBO עם למעלה מ -20 מיליון צופים. העלילה מתחילה במלחמה בין שבע ממלכות הנלחמות על ארץ מיתית בשם ווסטרוס, הנשלטת על ידי בית טארגאריין שיש לה דרקונים כנשק כדי לנצח במלחמה נגד הבתים האחרים. הדמויות הראשיות הן מבתים שונים הנאבקים על השלטון בווסטרוס באמצעות תוכניות שונות כדי להשיג שליטה עליו או לעשות עסקות עם בתים אחרים כדי לתמוך בסדר היום שלהם בתמורה לתמיכתם בתכנית כזו או אחרת.

המתים המהלכים

המתים המהלכים היא אחת מתוכניות הטלוויזיה הנצפות ביותר בהיסטוריה, עם ממוצע של 18.2 מיליון צופים בארה"ב לפרק בשנת 2016.המתים המהלכים היא סדרת טלוויזיה בדרמה פוסט-אפוקליפטית שפותחה על ידי פרנק דארבונט, המבוססת על סדרת הקומיקס בעלת אותו שם מאת רוברט קירקמן, טוני מור וצ'רלי אדלארד. המופע עוקב אחר קבוצת ניצולים שנוסעים בחיפוש אחר מקלט בטוח לאחר אפוקליפסה מתה. המתים המהלכים (באנגלית: The Walking Dead) הוא משחק וידיאו המבוסס על סדרת קומיקס וסדרות טלוויזיה שיצר רוברט קירקמן והוצאת הוצאת Skybound. המתים המהלכים ידועה כאחת התוכניות המוערכות ביותר בטלוויזיה, כאשר מבקרים רבים משבחים את המשחק, הדמויות, הכתיבה והבימוי שלה. המופע זכה במספר פרסים כולל סדרת דרמה מצטיינת בטקס פרסי האמי 2015; סדרת הדרמה הטובה ביותר בפרסי בחירת האנשים 2016; וסדרת הטלוויזיה הטובה ביותר – דרמה בטקס פרסי גלובוס הזהב 2015. הסדרה מתרחשת בעולם האפוקליפטי אחרי אפוקליפסה של זומבים. הוא עוקב אחר הגיבורים ריק גריימס (אנדרו לינקולן) וחבריו כשהם מנסים לשרוד בעולם שהוטף על ידי זומבים. בעוד שהמופע מושווה לעתים קרובות לסרטי הזומבים של ג'ורג 'רומרו,

חברים

חברים היא סדרת טלוויזיה אמריקאית בדרמה קומית שיצרו דיוויד קריין ומרטה קאופמן ששודרה ב- NBC בין התאריכים 22 בספטמבר 1994 עד 6 במאי 2004. הסדרה הופקה על ידי Bright/Kauffman/Crane Productions, בשיתוף עם Warner Bros Television.

בחייה של הדמות, כל פרק נקרא בשם של דמות אחרת ב"הקבוצה ". הסדרה מבוססת על סדרות סיפורים קצרים שפורסמו במקור במגזין נשים בשם מירבלה. כל הפרקים סובבים סביב נושא מרכזי. דוגמה אחת כזו תהיה מערכת היחסים של רוס ורייצ'ל, שהייתה בשיאה כשנפרדו רק כדי לחזור ביחד בסוף פרק אחד לאחר שהבינו את הטעות שלהם. חברים צוין בזכות העיתוי הקומי של הדיאלוג, צוות האנסמבל, התייחסויות רבות לתרבות הפופ ופרשנות חברתית בנושאים כמו מין, נישואין, גירושין, הפלות, התמכרות לסמים ועוד.

אהבתם את הכתבה?>>super.org.il

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן