כסא בר מעור או כסא בר מעץ – מה עדיף?

תוכן עניינים

כיום ישנם אינספור כסאות בר במגוון רחב של עיצובים, סגנונות ואיכויות. כל כסא בר עם אופי משלו, לכן חשוב מאוד לדעת ולהבין מהם ההבדלים ואילו כסאות בר עדיף לקנות, בהתאם לצרכים שלכם. כסאות בר מסוג עור ועץ נחשבים לאיכותיים מאוד, וההתלבטות בינהם לא פשוטה. 

כסא בר מעץ – מעוצב ויפה 

כסא בר מעץ הוא אחד מכסאות הבר היפים ביותר. הצבע של העץ משנה את חלל החדר לגמרי, ומוסיף טקסטורה וחיות בחלל. הכסא יכול להיות כולו עשוי עץ וללא כל צבע, או לקה עדינה שמכסה את העץ רק בשכבה אחת, כך שהוא מבריק אך רואים אותו בבירור. כסאות בר מעץ עשויים בדרך כלל מעץ אלון, שהוא בין העצים היקרים אך הנפוצים בארץ, ויש גם את עץ בוק שמתאים גם הוא ונפוץ, אך צבעו לא תמיד מתאים לחלל החדר או המטבח. 

כסא בר מעור – יוסיף לכם אור 

כסאות הבר הללו נקראים גם כסאות בר מרופדים, והריפוד שלהם עשוי מעור. שימו לב ברכישה שכזו, עליכם לוודא שלא מדובר בדמוי עור, אלא אם כן זהו דמוי עור אמיתי שלא אמור להתקלף לאחר מספר חודשים. בנוסף לזה, ריפוד עור קל יותר לניקוי, יוצר מראה מרשים ביותר בחלל הבית ועל כן הוא גם יקר לפי סוג העור ואיכות הריפוד שנמצא על כסאות הבר.

כסאות בר מעץ – הם במחיר קורץ 

אז כמו שהבנו בקטע זה, נדמה ששני הסוגים מאוד טובים. לפי דעתו האישית, כסאות בר מעץ בהחלט מנצחים. הם מתאימים לכל צבע שיש במטבח או בבית, הם איכותיים ומחזיקים לטווח של שנים, והכי חשוב הוא שהמחיר שלהם בהחלט נגיש לכל כיס, ואתם יכולים להנות מאיכות ללא תחרות גם במחיר מצחיק. 

כסאות בר הם מאוד נפוצים כבר 

כסאות בר מזמן הפכו לדבר של ממש. הם בהחלט מתאימים בחלל הבית, יש להם כל כך הרבה סגנונות ועיצובים שכבר קשה לבחור, ויש להם סוגים שונים של איכויות מדהימות ושונות. כיסאות בר מעץ נראים תמיד יפה, ויכולים להחזיק לשנים רבות ולשרת אתכם נאמנות. 

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן