5 אפליקציות לשמירה על כושר החינמיות הכי טובות שמצאנו

תוכן עניינים

מוכנים לקבל מאמן אישי לכיס שלכם? למרבה המזל, יש הרבה אפליקציות כושר חינמיות, הן לאנדרואיד והן לאפל. להלן חמש מהבחירות המובילות שלנו במיוחד בשבילכם.

בין אם אתם חדשים בתחום ובין אם ותיקים שימוש באפליקציות לשמירה על כושר חיוניות ביותר וגורמת לשינוי משמעותי בהרגלים שלכם , הן פשוט נמצאות שם תמיד על המסך קורצות לכם להיכנס לגלול לצפות בתוצאות , מתכננות לכם פעילויות , מעודדות אתכם ואף בחלקן גם מעדכנות מתי צריך לצאת לריצה אימון או כל פעילות כושר כזו או אחרת .

תחשבו על זה , מרגע שהורדתם את האפליקציה היא פשוט מופיעה לכם מול העיניים בכל פעם שאתם פותחים את הפלאפון ומבצעים בו כל שימוש שהוא , מה שגורם לעלייה חדה תודעתית בנוגע לכושר שלכם לבריאות ואורח החיים . 

מחקרים שבוצעו באוניברסיטה הרווארד שבארה"ב מראים כי 76% מן הסטודנטים התקינו/או שמותקנים להם אפליקציות כושר במכשירי הנייד שלהם ואף כ -למעלה מ- 65%  לא נמצאים בכושר והיו סקפטיים מאד לגבי השימוש שלהם מהרושם הראשוני של כמה זמן הם יוכלו לשמור על משמעת עצמית? ולפתח אורח חיים בריא וחדש. וגילו עובדה שהפתיע רבים מהם !

כ- 55% אחוז מדווחים על כך שביצעו פעילות ספורטיבית ששומרת על הכושר לפחות ! פעם אחת בשבוע , מה שגרם לעלייה רחבה מאד באורח החיים שלהם ביכולות הספורטיביות והמנטליות ואפילו לשיפור ניכר בריכוז והפוקוס לשבת וללמוד  

1. adidas Running App

ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים – זה לא משנה איך אתם מתאמנים, מעקב אחר האימונים שלכם הוא חיוני. האפליקציה של המותג הידוע מאפשרת לכם להגדיר יעדים, להשתמש ב- GPS לתיעוד מסלולים בזמן אמת ואפילו מאפשרת לכם לשתף את ההצלחות שלכם עם חבריכם. 

2. Daily Yoga

בין אם אתם "יוגים" מן המניין ובין אם אתם חדשים בתרגול, אפליקציית היוגה היומית היא פריט חובה בטלפון שלכם. האפליקציה כוללת יותר ממאה שיעורים, כל אחד מעוצב על ידי מורה ליוגה, וזו הדרך המושלמת להכניס קצת ספורט לשגרת היומיום שלכם. אם מעולם לא ניסיתם יוגה, האפליקציה כוללת קורס מבוא מהנה של שבועיים.

3. Freeletics Training Coach

האפליקציה מכילה למעלה ממאה סרטוני הדרכה, יומן של שגרת הספורט ופיצ'ר של לוח שנה שימושי, אבל זה לא הכל. אולי התכונה החשובה ביותר של אפליקציית האימון החינמית הזו היא מאגר התרגילים שבו תוכלו למצוא שלל פעילויות יעילות. 

4. FitOn

עם שילוב של תרגילי כוח, חיטוב, יוגה, פילאטיס ושיעורי אירובי, FitOn היא אפליקציית אימון מצוינת. פרט להתהדרות במגוון רחב של שיעורים, האפליקציה כוללת צוות מאמנים מעולים. 

FitOn היא אחת מאפליקציות האימון החינמיות הטובות ביותר והיא זמינה הן ב- Android והן ב- iOS. ראוי לציין כי למרות שהרוב המכריע של התוכן הוא בחינם, יש כמה תכונות פרימיום נוספות. לאחר הורדת האפליקציה והרשמה, תוכלו לגשת מיידית למגוון הרחב של סרטוני האימון המהנים.

5. Couch Potato to 5K Run Trainer

החלק הקשה ביותר בכל ריצה הוא לעשות את הצעד הראשון הזה. האפליקציה הזו מציעה למתחילים את כל העצות, התמיכה והעזרה שהם עשויים להזדקק להם. מטרת האפליקציה היא להקל על הדרך שלכם לריצה ארוכה. אתם מתחילים ממסלול של 15 דקות ומגיעים בסופו של דבר לריצת 5 ק"מ. 

אהבתם את הכתבה? בטוח תאהבו את זאת >> gatita.co.il

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן