האם אני טיפוס של הכשרה פרונטלית או מקוונת?

תוכן עניינים

הכשרה פרונטאלית

לימוד פרונטאלי הוא מתודולוגיה בתחום החינוך. זה מבוסס על ההנחה שהתלמידים לומדים בצורה הטובה ביותר כאשר הם מעורבים באופן פעיל בתהליך הלמידה. שיטה זו נועדה לגרום לתלמידים להיות מודעים יותר לסביבתם ולגרום להם להרגיש שהם משתתפים פעילים בחינוך שלהם.

היתרון בלימוד פרונטאלי

היתרון בלימוד מסוג זה נועד להיות אינדיבידואלי, כך שכל תלמיד יקבל את תשומת הלב הדרושה לו במהלך השיעור. אחד היתרונות העיקריים של טכניקה זו הוא שהיא מגדילה את שיעורי השימור בקרב התלמידים מכיוון שהם מסוגלים להתמקד יותר במה שהם נלמדים בזמן השיעור מכיוון שיש להם מפגש אחד על אחד עם המדריך שלהם.

החיסרון בלימוד פרונטאלי

החיסרון בלימוד מסוג זה הוא ראשית העלות, סביר להניח שעלות של שיעורים מול מורה או מדריך יעלו יותר מכיוון שהם מוצגים באותו הרגע והמקום כך שזה קורה “בבלעדיות” וביחס אישי.

חסרון נוסף הוא כמובן חוסר הגמישות, שיעור פרונטאלי נקבע במקום מסוים ובשעה מסוימת, לא תמיד נוח ומסתדר להגיע לשיעור מכל סיבה שהיא.

הכשרה מקוונת

למידה מקוונת משנה את אופן הפעולה שלנו במשך שנים, אך עדיין ישנם רבים שאינם יודעים עד כמה היא יכולה לשפר את חייהם. למידה מקוונת היא דרך זולה וגמישה לקחת קורסים במכללה מבלי לצאת מהבית. הוא מושלם למבוגרים עובדים, הורים בבית, ואנשים בכל הגילאים שצריכים או רוצים לקחת קורסי קולג 'אבל לא רוצים להתחיל מאפס.

למידה מקוונת מציעה גם את היכולת להתרועע עם אנשים אחרים הלומדים את אותו קורס כמוך כפי שאתה לומד יחד איתם באמצעות כיתה וירטואלית. זה פותח עולם חדש לגמרי של הזדמנויות לרשת שלעולם לא יהיו זמינות עבור אלה שלמדו קורסי מכללה מסורתיים בקמפוס. שוק הלמידה המקוון נמצא בעלייה. מספר החברות בתחום זה גדל מדי שנה, הביקוש לקורסים מקוונים גדל. יש כמה חברות סטארט -אפ כמו Udemy, Coursera ו- Lynda שמלמדות אנשים כיצד ללמוד מיומנויות חדשות באמצעות סרטונים ותכנים אינטראקטיביים אחרים. ראוי גם להזכיר כי למידה אלקטרונית היא לא רק לימוד אנשים כיצד לעשות משהו. הוא יכול לשמש גם להכשרה פנימית של עובדים בחברה, להכשרת סוכני שירות לקוחות בטכנולוגיות חדשות או כמעט כל דבר אחר.

היתרון בלימוד מקוון

ישנם כמה יתרונות לאימון מקוון על פני הכשרה בכיתה. האחת היא שתוכל להכשיר עובדים בקצב ובנוחות שלהם. לא כולם לומדים באותה הדרך, ולכן פלטפורמת למידה גמישה היא אופציה טובה בהרבה עבור אנשים מסוימים. יתרון נוסף הוא שגם העובדים יכולים לקחת הפסקות קבועות ולחזור לחומר כשהם מרגישים רעננים.אחת המגמות הפופולריות ביותר היא מערכות ניהול למידה. אלה מערכות שבהן אתה יכול לשים את כל הקורסים, השיעורים והסרטונים שלך במקום אחד. הם נהדרים מכיוון שהם מאפשרים לך לעקוב בקלות אחר מה העובדים שלך צפו או השלימו.למידה מקוונת היא מגמה הולכת וגדלה בעולם החינוך. יש לו פוטנציאל לשנות את האופן שבו התלמידים לומדים וכיצד אנשי החינוך מלמדים.

זה יכול לשמש תלמידים שאינם מסוגלים ללמוד בבית הספר בשל מיקומם או התחייבויות העבודה שלהם. הוא מציע גמישות למורים שרוצים לעצב הוראה משמעותית יותר עם פחות זמן הוצאה על הוראת כישורים ספציפיים. 

 אחד היתרונות הברורים ביותר של למידה מקוונת מסתכם איך לא בפן הכלכלי. הסטטיסטיקה מראה שכלפחות חצי יום של הכשרה קלאסית שווה ערך לקורס למידה מקוונת אלקטרונית של שעה . למידה אלקטרונית מגדילה את התפוקה ואין על כך ויכוח , יש לך את הזמן שלך ריכוז אחר לגמרי מאשר כיתה סוענת בתלמידים ומורים עם אנרגיות מזג אוויר ומתח שונים משלך . בשנת 2021 הוצאות ההדרכה האמריקאיות הסתכמו ב -89 מיליארד דולר! מתוכם,34.6 מיליארד דולר הוצאו על נסיעות, מקומות הכשרה , פיתוח הכשרה פנימי וציוד , וכל זה בהתחשב תקופת קורונה שגרמה לירידה בצריכה או שלפחות ככה אומרים . למידה מקוונת מפחיתה רבות מהעלויות הללו, כולל העלויות הכרוכות בשכירת מדריך, הזמנת מקום פיזי להכשרה, הדפסת חומרים ונסיעות.

החיסרון בלימוד מקוון

לא ניתן ללמד את כל המיומנויות במסגרת מקוונת או וירטואלית. כמה מיומנויות דורשות עבודה מעשית, מה שאומר שהתלמיד חייב להשתתף בשיעורים או סדנאות בחיים האמיתיים על מנת לקבל את החוויה המלאה. החיסרון העיקרי בלמידה מקוונת הוא דחיינות. כשאנחנו לוקחים על עצמנו סוג זה של עבודה קל להסיח את הדעת ולדחות את המשימה שעל הפרק. זה יכול להוביל לא לסיים את מה שהתחלנו או גרוע מכך, לא להתחיל בכלל.

חיסרון נוסף בלמידה מקוונת הוא האופי המהיר של כל זה. אין לנו זמן לחשוב על מה שאנחנו קוראים מכיוון שיש כל כך הרבה תוכן שמגיע אלינו כל כך מהר. אחד החסרונות של למידה מקוונת הוא שאין קשר פיזי עם המורים. זה יכול להקשות על התלמידים ללמוד, במיוחד כשמדובר במושגים שקשה להסביר אותם.

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן