מצאנו את חמשת הסטים הכי סקסיים של תחתונית וחזיות…

תוכן עניינים

אין ולא יהיה דבר שיותר כיף מלהרגיש סקסית בהלבשה תחתונה. כמובן שחשוב שהפרטנר שלך יעזור לך להרגיש כך, אך גם חשוב לבחור את הסט הנכון, שגרום לך להרגיש הכי יפה והכי חזקה. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מצאנו בעבורך את הסטים הכי סקסיים של תחתונים וחזיות

סט ראשון – הכל תחרה

בכל חנות הלבשה תחתונה שמבינה קצת עניין, יש בגדי הלבשה תחתונה רבים שמעוטרים בתחרה. לא משנה אם תבחרי בחוטיני, חזיית סטרפלס, או חזיות פוש אפ, בעיטור תחרה זה יראה מושלם. לכן הסט המומלץ ביותר הוא סט תחרה.

סט שני – חזיית סטרפלס עם תחתונים ברזילאיים

אנחנו לא יודעים למה, ואיך האפקט הזה קורה, אבל חזיית סטרפלס עם תחתונים ברזילאיים מתאימים נראים על הגוף וואו. חפשי סט שכולל את שני הפריטים הללו. את יכולה לבחור סט פרחוני, מנומר, או חלק. אבל תזכרי שסט שמשלב את שני הפריטים הללו יגרום לך להרגיש יפה וחזקה.

סט שלישי – חזיית פוש אפ וחוטיני בצבע שחור או אדום

אין מה לעשות, הצבעים שחור ואדום הם הצבעים הסקסיים ביותר שקיימים. כמובן שלא לכל אחת מתאים הצבע שחור ולא לכל אחת מתאים הצבע אדום. אם יש צבע אחר שגורם לך להרגיש סקסית, כמובן שתלכי עליו. 

אבל, חזיית פוש אפ וחוטיני הם שילוב מהמם, וגם אם בחרת להחליף את הצבע אנחנו לא ממליצים להחליף את הגזרות. כמובן שאם מישהי לא מרגישה בנוח עם חזיית פוש אפ, היא יכולה להחליף לחזייה רגילה.

סט רביעי – מחטב עם חזייה מתאימה 

כמובן שכיף ללבוש מחטב גם מתחת לבגדים אבל הוא גם פריט יפה בפני עצמו. התאימו אותו לחזייה המתאימה לכן, ותרגישו בנוח. אנחנו ממליצים על טופ (גוזייה). גזרה זו נראית מעולה עם מחטב ולא תתאכזבו מהשילוב הנהדר.

סט חמישי – תחתונים וחזיה עם דוגמה

לפעמים אנחנו נוהגות ללכת לחנות ולבחור תחתונים וחזיה סולידיים, בצבע חלק מבלי יותר מדי צבע. אבל, זכרו שלפעמים דוגמה גורמת לכן להיראות שמחות ונינוחות יותר. לכל אחת מתאימה דוגמה אחרת. ניתן לקנות חזייה מזובררת, פרחונית, או מנומרת. כל דוגמה שתראו, ומושכת לכן את העין תראה טוב אל הגוף. אל תתביישו להיות נועזות ולא לבחור את סוג התחתונים הרגיל שאתן קונות בכל פעם.

זכרו! הלבשה תחתונה היא דבר אינדיבידואלי. בסופו של דבר היא נראית טוב גם במידות גדולות, גם במידות קטנות והכי חשוב להתאים אותה לצורת גופכן. אל תתביישו לקנות ולהעיז, כי התעוזה משתלמת. אם יש פה סט שתמיד חלמתן לקנות, והתחרטתן ברגע האחרון, עכשיו זה הרגע לעשות את הצעד וללכת לקנות אותו. אתן לא תתחרטו על ההחלטה.

את זה בטוח תאהבו >> talkback.org.il

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן