הפתרון המושלם לסטודנטים עם הפרעות קשב

תוכן עניינים

מדי שנה, יחס הסטודנטים בעלי הפרעות קשר וריכוז עולה באופן חד. אפשר לייחס את זה להרבה גורמים, כמו דור שלם שגדל תוך חשיפה מסיבית לסוגים רבים של גירויים, כמו מסכים, טלפונים חכמים, האינטרנט ובכלל עולם הישגי ודורשני. כמו כן, מידת המודעות לתופעה עלתה, וכך גם גדל מספר הסטודנטים שניגש להבחון מקצועי שבעצם מאשר שזה סובל מתופעות של הפרעות קשב וריכוז. 

הפתרון המוכר ביותר הוא מרשם רפואי לתרופות כמו קונצרטה, ריטלין ותרופות כימיות אחרות שבעצם משפיעות באופן ישיר על המוח. שימוש לא נכון בתרופות אלו יכול להיות מסוכן, אבל גם שימוש מבוקר תחת מרשם מלווה בתופעות לווי רבות, כשחלקן לא נעימות כלל, כמו חוסר חשק לשינה או אכילה.

האם יש פתרון אלטרנטיבי לתרופות מרשם שיכולות לעזור לבעיות קשב?

לשמחתנו, גם שמנים אתרים יכולים לסייע רבות לסטודנטים מוסחים הסובלים מהפרעות קשב. במידה ואתם לא מצליחים להתרכז במשימות או בלמידה, ומוסחים בקלות על ידי הסביבה, שמנים אתרים עשויים לסייע לכם באופן משמעותי והם משמשים כאלטרנביטה טבעית ובריאה לתרומות מרשם והיא נטולת תופעות לוואי מטרידות. 

אילו שמנים אתרים יכולים לעזור?

  1. לבונה – זהו שמן ארומטי ותיק, בעל השפעה ישירה על מערכת העצבים. מתוך כך, השמן מקל על חרדה ועל לחץ נפשי. שמן זה מסייע בשיפור המיקוד והריכוז.
  2. אזוביון – זהו שמן אשר ידוע באיכויותיו בהרגעת תחושות חרדה. השמן מסייע בשיפור קשיי שינה, ומעלה את יכולות הקשב והריכוז.
  3. מנטה – זהו שמן ממריץ המחדיר אנרגיה לגוף, ובכך יכול לשפר את הביצועים במטלות שונות. שמן זה ידוע בכך שהוא משפר את יעילות המחשבה, ומשפר את יכולות הקשב והריכוז לאורך זמן. 
  4. רוזמרין – שמן מרגיע אשר מפחית תחושות לחץ וחרדה. שמן זה משפר זיכרון, מחדד ערות ובכך מסייע להתמקדות במטלות השונות. 
  5. פאצולי – תורם בהקלת המתח, ושימושי בריפוי קשיי קשב וריכוז. 
  6. ברוש –  שמן אשר משפר יכולות מחשבה ומיקוד,  ומונע הסחות דעת.

לסיכום

לשמנים אתרים סגולות רבות, ובין השאר טיפול אפקטיבי בבעיות קשב וריכוז. סטודנטים יכולים להפיק תועלת רבה משימוש בשמנים אלו במהלך הלימודים. 

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן