הסודות הכמוסים לחיטוב SOS – מה לעשות כשצריך מעכשיו לעכשיו להציג גזרה חטובה.

תוכן עניינים

האם אתן מכירות את התחושה של להתעורר בבוקר של אירוע מיוחד ולהרגיש פחות טוב עם הגוף שלכן ? דימוי גוף נמוך היא בעיה של נשים רבות בחברה הישראלית ובעולם. אותה תחושה פנימית רעה של אי סיפוק מנראות הגוף עלולה לגרום לנזקים רבים בביטחון העצמי.

 אחד מן הפתרונות האפשריים להעלאת דימוי הגוף הינה בחירה של הבגדים הנכונים שמדגישים את היתרונות של הגוף שלך. אז איך בוחרים את הבגדים הנכונים שייתנו לך גזרה חטובה שתעלה לך את הביטחון העצמי ?

חיים במידות גדולות – לא חיים רעים :

עם התפתחות הטכנולוגיה והרשתות החברתיות התגבש לו גם מודל היופי. מודל היופי יוצר דמות אחת פיזית שיש להראות כמותה. הדמות הרזה עם הפנים הבובתיות  והגוף המחוטב. התופעה השלילית גורמת לנשים רבות במידות גדולות להרגיש שונות. אך לא עוד, גם במידות גדולות יש מחטבים שונים שיכולים לגרום לכל אחת להרגיש יותר טוב עם גופה.

סוגי המחטבים ותפקידם :

חזיות פוש אפ – חזיות הפוש אפ נועדו לנשים שצורת החזה שלהן לא תמיד מותאמת לחזייה רגילה. חזיות הפוש אפ הן כמעט כמו חזיות רגילות. אך השוני בינן לבין חזיות רגילות הוא שבחזיות הפוש אפ ישנו ריפוד בחלק התחתון של החזייה אשר דוחף את החזה כלפי מעלה ויוצר צורה עגולה ומחמיאה יותר לחזה.

חזיות הפוש-אפ טובות לנשים עם חזה קטן. הם יכולים לגרום להם להיראות גדולים יותר ומושקעים יותר. הם גם מספקים יותר כיסוי מחזייה רגילה, מה שטוב לנשים בעלות חזה גדול מכיוון שלעתים קרובות הן צריכות ללבוש את החזיות שלהן על הווים הצמודים ביותר.

את חזיות הפוש אפ ניתן לרכוש במגוון רחב של חנויות הלבשה תחתונה והן חנויות ביגוד שונות.

מבנה הגוף של האישה הוא גורם חשוב בבואו להחליט אילו תחתונים עליה ללבוש.

תחתוני חוטיני – תפקידם של תחתוני החוטיני הוא ליצור מראה עגול ובולט יותר לישבן ולאפשר לו להיות חופשי מבד כמעט בכל חלקו החיצוני. תחתוני החוטיני הם תחתונים דקים במיוחד אשר מאפשרים תנועה חופשית לאזור הישבן והן יוצרים בו הדגשה.

תחתוני החוטיני עדיפים על תחתונים מסורתיים או תחתוני ביקיני מכיוון שהם אינם מכסים את השפתיים, מה שאומר שהלובש זוכה יותר לזרימת אוויר, ויש פחות סיכון לזיהום מחיידקים שעלולים להילכד בקפלי בד.

 את תחתוני החוטיני ניתן לרכוש במגוון רחב של חנויות הלבשה תחתונה והן חנויות ביגוד שונות.

מחטבים – המחטבים מטרתם כשמם. מחטבים אמורים ליצור מראה מחוטב לצורת הגוף. המחטבים מתהדקים על עור הגוף ויוצרים לו צורה חדה יותר ממש כמו מחוכים. מחוכים מאפשרים לצמצם את ההיקף באמצעות היצמדותם לגוף אפילו לשתי מידות פחות. המחטבים יוצרים מראה גוף צר וארוך יותר ומאפשרים יציבה נכונה יותר לגוף.

קיימים סוגים שונים של מחטבים אשר מותאמים לסוגי גוף שונים : מחטבים דקים יותר לבגדים צמודים יותר, מחטבים מבד רך יותר לנשים עם עור מגורה, מחטבים מבד אנטי אלרגני סופח זיעה שמתאים יותר לימי הקיץ ועוד…

סטרפלס – הסטרפלס היא חולצה שאין לה כתפיות או שרוולים ובדרך כלל היא מתהדקת סביב איזור החזה. הסטרפלס יוצרת הדגשה והבטלה של אזור החזה ומתאימה ללבישה מתחת ביגוד ללא שרוולים או גזרות חשופות יותר.

חולצות סטרפלס הן דרך מצוינת להראות את הקימורים שלך.

 היא הפריט המושלם לנשים שרוצות להיראות במיטבן. הוא מדגיש את קימורי הגוף הנשי וניתן ללבוש אותו בסגנונות שונים.

חולצות סטרפלס מחמיאות כי הן גורמות לך להרגיש בטוחה, סקסית ועוצמתית. הם גם גורמים לך להיראות כמו כוכבת על עם כל העיניים עליך!

כל אחת והתחושה שלה :

חשוב שתזכרו , כל אחת צריכה לקנות מה שהיא מרגישה איתו טוב יותר. המחטבים הם העזרה בדקה התשעים שיכולה לשנות את נראות מבנה גופכן…

אנחנו ממליצים לכן להציץ בקולקציית ההלבשה התחתונה לנשים של Threesixtyfive by Mashbir:

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן