אטרקציות מומלצות בצפון

תוכן עניינים

צפון ישראל הוא אחד האזורים היפים בישראל, יש בו צמיחה ירוקה ומרשימה, נופים פראיים, ואוויר נעים לנשימה. אם אתם רוצים להרגיש כמו באירופה אבל פה בישראל, הנה 4 אטרקציות בצפון שאסור שתפספסו.

מה הן האטרקציות השוות ביותר בצפון?

אתר החרמון

ההר הגבוה ביותר בישראל, בעל אתרי גלישת סקי וסנובורד, הוא אטרקציה ייחודית ומהנה לכל המשפחה. גם עבור חסרי ניסיון בסקי, ישנו בית הספר בו ניתן ללמוד ולהתאמן.

אגמון החולה 

אחד האתרים היפים בישראל. האגמון מושך אלפי סוגים של ציפורים נודדות, וזהו מראה ייחודי שלא כדי לפספס. המקום נחשב לאתר צפרות בסטנדרט בינלאומי.

שמורת הבניאס

שמורה מקסימה בה צמחיה ירוקה ומפל מרשים ועוצמתי. בשמורה ישנם שרידים ארכיאולוגיים מעניינים, ושביל הליכה הבנוי לאורך הנחל.

שייט קיאקים

הגליל הינו מקום פופולרי ומתאים במיוחד לשייט קיאקים. אחד המקומות הידועים הוא קיאקי כפר בלום, המציע חוויית שייט אתגרי או רגוע בנהר הירדן, כתלות בהעדפת המבקרים. ניתן למצוא שייט קיאקים במעין הגושרים ובקיבוץ גדות הנמצאים בצפון גם כן.

לסיכום

הצפון גדוש ועשיר בנופים, שמורות טבע ואטרקציות. במידה ואתם מתכננים טיול משפחתי באזור, האפשרויות הרבות רק מחכות שתגיעו, מהן תוכלו להנות וליצור זכרונות משפחתיים לעתיד.

אטרקציות בצפון

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

דילוג לתוכן