מה זה קידום אתרים אורגני?

תוכן עניינים

קידום אתרים אורגני (באנגלית – SEO) הוא הכינוי לריכוז המאמץ אשר מתבצע במטרה לשפר את דירוג התוצאות של האתר שלכם בתוצאות החיפוש החינמיות של גוגל. בגדול, כדי להצליח בקידום אתרים אורגני, יש צורך ליישם התאמות של האתר והתוכן שלו לדרישות של גוגל כדי להופיע בהצלחה באינדקס שלה, ואז לבצע תהליכי אופטימיזציה (שיפור \ ייעול) כדי לשפר את המיקומים האורגניים. במסגרת קידום אתרים אורגני, הקידום מתבצע עבור "מילות מפתח" שהן הביטויים הרלוונטים של העסק שכדאי לו לקדם. הקושי או הקלות במשימת הקידום של אותם ביטויי מפתח תלוי ברמת התחרות שיש עליהן. זה אומר שיש ביטויים שיהיה קל יותר לקדם ויהיו ביטויים שקשה יותר לקדם – הכל זה עניין של תחרות, ואי לכך, ישנן אסטרטגיות ואסכולות שונות שבוחנות את הדרך הנכונה ביותר לקדם כל עסק ועסק.

קידום אתרים בסיסי – אופטימיזציה טכנית

כדי לקדם את האתר, כאמור, יש ליישם התאמות כפי שגוגל דורשת לעשות. התהליך הזה נקרא "אופטימיזציה טכנית" והוא מכלול של התאמות תוכן. למעשה, הפעילות הזו היא פרי רעיונו של מקדם האתר, שכן גוגל לא חושפת ברוב המקרים מה צריך לעשות כדי שהיא תתעדף את התוכן שלכם. מה שהיא כן מסבירה, זה שהיא מצפה מבעל האתר ליצור את התוכן הרלוונטי ביותר ולשפר את חווית המשתמש ככל האפשר, וזה מה שיביא לקידומו. מקדמי אתרים מבינים את זה, ובכל זאת הם יודעים אילו פעילויות טכניות יש ליישם כדי להצליח בקידום. הפעילות הזו כוללת למשל:

  • אופטימיזציית תוצאות בגוגל
  • אופטימיזצית היררכת תוכן בעמוד
  • אופטימיזצית מדיה

אופטימיזציה שוטפת – העבודה היומיומית של הקמדם

הרשימה הזו מציגה פעילויות לדוגמה שהמקדם מבצע, אבל הן כמובן מוגבלות. זאת אומרת – יש להן התחלה, אמצע וסוף. אז מה קורה כאשר המקדם מסיים איתן? הוא עובר לשלב של האופטימיזציה השוטפת, שזה כולל בעיקר את שלושת הדברים הבאים:

  • יצירת תכנים חדשים שיעלו אחד לתקופה לאתר (לדוגמה – פעם בשבוע)
  • יצירת הזכורים באינדקס של גוגל באמצעות קישורים מפנים כדי לשפר את סמכויות האתר
  • יצירת הזכורים ברשתות החברתיות באמצעות עבודת סושיאל

זוהי עבודה שבועית קבוע שיש לעמול עלייה בשקידה ובהרבה סבלונות. תהליך הקידום הוא איטי, שהשיפור ב-SEO הוא הדרגתי ולא ב"בום". על כן, בעל אתר שמתחיל לקדם את האתר שלו אורגנית בגוגל, חייב לדעת שכאשר הוא מתחיל בתהליך, עליו להיות סבלי. לצורך העניין – תהליך קידום יעיל יכול לקחת אף שנה שלמה עד להצגת המודעות בראשית תוצאות החיפוש. להזכירכם, הכל תלוי במידת התחרות שיש בעבור הביטוי (מילת המפתח) שאתם מבקשים לקדם. 

רוצים לדעת יותר מה זה קידום אורגני? מוזמינים לצפות במדריך מלא >>

מה דעתכם על הכתבה? נשמח לשמוע בתגובות!

מזומנים לעיין בכתבות נוספות:

במגזין "הגענו" תיהנו מכל העדכונים השוטפים בנושאים החמים מיותר! החל מאופנה, דרך לימודים, משפחה, ספורט ועסקים! אז מה מעניין אתכם לדעת היום?

הכתבות האחרונות:

ציוד הגנה אישי

בטיחות העובד מתחילה בציוד מגן אישי נכון

בטיחות ושמירה על בריאות העובד הם דברים קריטיים בכל מקום עבודה. עבודה בסביבה מסוכנת או בתנאים קשים עלולה לחשוף את העובד לפגיעות ותאונות אם אין ננקטים אמצעי זהירות והגנה נאותים. ציוד מגן אישי הוא אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר להגן על העובד מפני סיכונים כאלה. ציוד כגון קסדות מגן, כפפות, נעליים וביגוד מתאימים, משקפי מגן ועוד – כל אלה יכולים להציל חיים ולמנוע פציעות קשות בעבודה. במאמר זה נסקור את סוגי ציוד ההגנה האישי הנפוץ והחיוני להגנה מרבית על בטיחות ובריאות העובד במגוון סביבות ותנאי עבודה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן